evilzet написа:Бялото шестограмче е за прибиране на лостчето. Навий го и трябва да се пренастрои спирачката. Ако е смотана, може и да не стане добре, защото хода на лостчето се смалява ( и няма да е достатъчен за здраво спиране).
oduh написа:Играх си първо с това винтче, вижте и на снимката е доста прибрано
Yash написа:oduh написа:Играх си първо с това винтче, вижте и на снимката е доста прибрано
За да се доближи лостчето към кормилото, винтчето трябва да се навие навътре. В момента то е извадено навън.
oduh написа:Още ли? Прибрах го поне 7мм за да достигне до това положение и вече не иска
Ок, мерси много, ще пробвам още!
Yash написа:В този случай отхлаби жилото от винта на спирачката. Стегни винта на лостчето до положение лоста да е в желаното разстояне от кормилото. После нагласи жилото отзад.
evilzet написа:Ако конструктивно позволява, може да се ползва и по-дълъг винт, стига да се среща с лостчето в по-прибрано положение.
kaliopo написа:Това от битака ли е взето или от магазин?!? То е ясно, че не знаете, какво да искате в началото, но ако се е появил проблем, идете да ви го настроят. Никой няма да ви откаже да навие един болт, а за разлика от вас, там знаят, как да го направят. Иначе ще го заоблите тоя шестостен 1,5 или 2мм и после ще се чудите зящо ви отказват гаранционно обслужване... Дано не звучи обидно, знам че много хора ще се справят сами, но затова сте купили ново колело и имате гаранция.
oduh написа:Съжалявам, но не съм съгласен с тезата, че за да си запазя гаранцията трябва да ходя в сервиз за настройка на спирачки.
kaliopo написа:Ако в твоя случай не е удачно, опитай да се справиш сам. Мен ме притесни обяснението, че след един момент усилието при завиване на винта става твърде голямо и това, че не се сещаш да стиснеш лостчето, за да се улесниш.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта