moz написа:Освен да заздравяваш постепенно крака и да се изправящ все повече не знам какво друго да те посъветвам, но това трябва да ти е основната насоченост, забрави всякакви "ендуро" сънища, докато надолу си на седалката, не свиквай с тази поза, поемането на препятствията и "помпене" чрез сгъване и разгъване на краката са основата на карането, карането седнал е друг вид спорт, нарича се шосейно колоездене и пробите за упражняването му върху планинско колело са безмислени и опасни. Тъй като виждям, че вярваш повече на ютуб клипчета и снимки в нета те предзивиквам да намериш дори една снимка на истински карач на която да е седнал надолу и да кара наистина, а не си почива.
moz написа:За педалирането не е проблем че не можеш, говоря само за надолу - там дори да минаваш някакви препятствия седнал, това не е означава че караш наистина, колелото не е предвидено да работи така и няма как да напреднеш. А планинското колоездене е точно това - минаване на препятсвия, педалирането е само за придвижване до истинското каране (е има и педалиране на изход от завой и някой други техники, но те пак се правят прав). Затова ти казвам, че ако ще стоиш на седалката по-добре се захвани с шосе - няма нищо лошо, ще си много по-ефективен и ще караш наистина. Има и вариант да караш по черни пътища в планината, като надолу тъсиш най-леките маршрути или асфалт (тези които карат така у нас се наричат ХС-та, докато правилното им наименование е "dirt roadies").
moz написа:За педалирането не е проблем че не можеш, говоря само за надолу - там дори да минаваш някакви препятствия седнал, това не е означава че караш наистина, колелото не е предвидено да работи така и няма как да напреднеш. А планинското колоездене е точно това - минаване на препятсвия, педалирането е само за придвижване до истинското каране (е има и педалиране на изход от завой и някой други техники, но те пак се правят прав). Затова ти казвам, че ако ще стоиш на седалката по-добре се захвани с шосе - няма нищо лошо, ще си много по-ефективен и ще караш наистина. Има и вариант да караш по черни пътища в планината, като надолу тъсиш най-леките маршрути или асфалт (тези които карат така у нас се наричат ХС-та, докато правилното им наименование е "dirt roadies").
Странно ми се струва. На предишния ми комплект с 3 вериги, двете свободни висяха на парапета на балкона и докато им дойде реда не им се познаваше цвета, особено на PC951, ама си ги карах 7000 км и веднъж не са прескочили.Alexi написа:ръждяса между звената и после прескачаше няма оправия
Alexi написа:избягвам карането на дъжд ,не щото ще се намокря ,ами всичко по колелото става леш - лагери ,средно чашки ,една чисто нова верига изхвърлих така - уж я подсуших след едно каране в дъжд ,но ръждяса между звената и после прескачаше няма оправия
Alexi написа:момче ,ще те купя и ще те пусна в ОЛХ
Alexi написа:момче ,ще те купя и ще те пусна в ОЛХ
XaCkBuTukC написа:Всичко е въпрос на тренировки и мерак , но определено трябва да мине на каране с автомати ако положението с краката е такова че му се изплъзват краката.
Petar_stoychev написа:На мен ми е интересно от толкова много писания и развиване на фантазии кога успяваш и караш ли въобще колело ?
zoomaniak написа:Никой не вярва - но се кара и нищо не ми ръждясва - поне за сега с дъждобран за 2 лв. Не беше удобно за снимки
Petar_stoychev написа:На мен ми е интересно от толкова много писания и развиване на фантазии кога успяваш и караш ли въобще колело ?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта