Връщане продукт купен от драгзон онлайн

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот Gworan » Пет Юни 29, 2018 5:00 pm

Искам да попитам дали някой е връщал нещо, купено от онлайн магазина на драгзон.
Аз се сблъсквам със следния проблем. Купих една нова вилка от там, обаче, за моя изненада, вилката която дойде беше с различна шарка от тази на снимката когато я поръчвах през онлайн магазина. Реших да я върна, все пак съм си в правото, а и не съм я позлвал, само я погледнах.
Обадих им се и им казах, те ми казаха към кой офис на спиди да я пратя, и ми казаха да я пусна с наложен платеж. Това го направих в Понеделник.
Днес (петък) още не са си я взели. Когато я изпратих, момичето което ме обслужваше в офиса на Спиди беше объркала адреса за получателя. В онлайн проследяването виждам, че човека си я е пренасочил пратката към съответния офис: "Неуспешнa доставка Получателят ще вземе пратката от офиса [к.20] СЕРДИКА [Говорено с получателя]" това пише в проследяването през сайта на Спиди. Днес по-рано сутринта се обадих, да попитам дали всичко е наред, да няма някакъв проблем с доставката, защото не са я взели още. Човека ми казва, че нищо не е пренасочил, не му се е обаждал куриер, по негови думи - не знае за какво става въпрос. (номера на получателя в бележката е същия който набрах за да се свържа с него) Но в крайна сметка каза, че ще си вземат вилката, като идат в офиса на Спиди там. Е, днес вече работния ден за куриерите приключва, не са я взели, като им звъня никой не ми вдига (от два ралзични ноемра звънях) и ме прехвърля към гласова поща. А работното време на онлайн магазина е до 20:00...
та искам да попитам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. Защото започвам да се чудя да не би да не я взимат вилката нарочно, и да искат да изчакат да минат тия 2 седмици в които имам правото да я върна...
Аватар
Gworan
 
Мнения: 1033
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 27, 2017 10:08 am

Re: Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот Boyan1984 » Пет Юни 29, 2018 5:04 pm

Веднъж връщах вътрешни гуми оттам, но ги взеха в рамките на ден или два. Предполагам, че стават обърквания, особено когато има промоции и много народ пазарува.
Според мен още в понеделник ще си решиш проблема.
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 2567
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm
Местоположение: Кюстендил

Re: Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот Alexi » Пет Юни 29, 2018 5:08 pm

Не вярвам да го правят нарочно .. често пазарувам от тях онлайн ,доста зареден магазин на добри цени ( според мен най добрия у нас ) винаги са любезни и пращат навреме
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот Gworan » Пет Юни 29, 2018 5:10 pm

За мен най-странното е, че като се обадя, човека ми казва че не е говорил с никой за тази пратка и не я е пренасочвал. А като си я проверя в сайта на куриера си пише черно на бяло "Говорено с получателя". Те са я предали на куриер, той се е опитал да я достави на грешния адрес, обадил се е на получателя и са се разбрали да я върне в офис до поискване. А тоя по телефона се прави на ударен, казва, че като е ходил до офисана Спиди те не са му я предали тази пратка, и аз сега се чудя коя страна ме лъже.
И ме изнервя сега факта, че от един час не мога да се свържа с никой от онлайн магазина. Вярно, петък е, но са писали че работят до 20:00, така че трябва да има някой да вдигне телефона (и двата телефона не ги вдигат). Първо като звънях даваше свободен сигнал и след малко гласова поща, сега директно ме свързва с гласова поща, без въобще да позвъни телефона... А иначе са в работно време...
Последна промяна Gworan на Пет Юни 29, 2018 5:34 pm, променена общо 3 пъти
Аватар
Gworan
 
Мнения: 1033
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 27, 2017 10:08 am

Re: Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот hardybg » Пет Юни 29, 2018 5:27 pm

Здравей,
Притесненията ти са нормални, но наистина няма смисъл да се кахъриш. "Велозона" са коректни и казусът ти ще приключи нормално (и за двете страни :beer: ).
Срокът, в който може да бъде върнат продукт, придружен с необходимите документи - фактура, гаранционна карта и т.н., е 30 дни, указано е и на заглавната страница на сайта им..
Бъди методичен и последователен, винаги искай говорещия с теб по телефона да се представя, за да знаеш кога и с кого си коментирал.
Все пак фирмата е в България и нещата ще бъдат ОК. Да знаеш само каква веселба е, когато поръчваш от Италия.... :banghead: :banghead: :sleeping: :roll2:
Не си съсипвай уйкенда :nono: .
Бъди здрав!
Аватар
hardybg
 
Мнения: 70
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 10:09 am
Местоположение: София

Re: Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот Tenebrvs » Съб Юни 30, 2018 6:12 am

Имай предвид, че на два пъти ми се е случвало куриер от Спиди да го домързи да дойде до нас и да подаде до техните диспечери, че ме е нямало вкъщи и пренасочва пратката към офис - което е и причината да ги използвам само когато няма друга алтернатива. Дори с Български пощи се работи по-леко.
Tenebrvs
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 08, 2016 2:33 pm

Re: Връщане продукт купен от драгзон онлайн

Мнениеот pakol » Съб Юни 30, 2018 7:36 am

Връщах панталон, защото ми беше малък. Нямаше проблеми. Парите дойдоха след около две седмици.
pakol
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 6:30 pm


Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 336 госта