Преди време си слазах веригата с това (нямаше друго подръка) 
http://autozone.bg/image/cache/catalog/ ... 0x1000.jpgОт тогава това ми е основната смазка! Издържа няколко пъти повече от всичко друго което съм ползвал. Тази грес я дават водо и мръсотия отблъскваща и много устойчива на натоварвания. Като обработя веригата и става като нова купена от магазина и държи дълго колкото такава (мисля всеки е усетил кефа от новата верига).
Когато смазвам следвам инструкциите на wurth за това, а те са: Първо отстранете всички замърсявания и стари смазки от смазваните детайли със спрей за почистване еди кой си... (това в най-общия случай е обезмаслител за дискове или нещо на подобна основа) аз ползувам евтин обезмаслител за дискове в диапазона 3-5 лв. и след това се смазва. Веригата разбира се я свалям и първо я поизмивам с примерно с меглио (ако преди това не съм я промил с водоструйката) и след това с обезмаслителя за да отстраня останалите боклуци и препарати (това е важно преди работа с всички добри смазки, идеята е че те създават слой над метала като влизат във взаимодействие с него, а препарати като меглиото примерно които ползваме всички създава тънък филм върху обработваните повърхности и така смазките не лягат върху метала... а от там и разбира се намаления им ефект) След това 2-3 мин да се изпари хубаво чистителя и смазвам... макс 2-3 мин и преди напълно да се е изпарил разредителя на смазката забърсвам излишното (то това за всички змазки де). След още малко време монтаж и пей сърце... 150-200км веригата е като нова дори и в дъжд!!! 
Когато ме мързи с това ползувам мокра смазка на финишлайн понеже е мързелива(трайна)... но преди сериозни карания задължително вече процедурата.
Един флакон не е е евтин, но кара в пъти повече от всичко което се води за колело... е обезмаслителите вървят яко 
