Lucky Loser написа:Защо аааджеба най-явно се усеща като се свали тегло от каплите ?
Pr3d4t0R написа:Lucky Loser написа:Защо аааджеба най-явно се усеща като се свали тегло от каплите ?
Причина и полвина:
1. Защото се върти и приложената сила отива първо, за да започне каплата да се върти и чак след това да задвижи цялият велосипед;
1/2. Защото са най-голямата част неокачена маса и колкото са по-леки, толкова по-добре е представянето на окачването. Полвин причина е това, защото разликата в натежаване/олекване трябва да е значителна, за да се усети и може да се компенсира в голяма степен с повече компресия и рибаунд.
Хубаво е да се гледа на каплите като цяло система, която включва всичко закачено на тях. В тази връзка, ако знаех, че ще ми се наложи да мина от 700/800 гр. на гума до 1000-1200 (от твърдак на мекица), въобще нямаше да си взема шини по 450 гр. Те хубаво са и здрави, ама можех да мина значително по-евтино с някой малко по-тежки.
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Lucky Loser написа:Alexi, я си дай твоите 5 стинки по темата - ще се събере ли 2.6/2.7 гума в Sweep-а ?
Alexi написа:каква гума има 2.7
GearGhost написа:Колеги, кажете някои чуждестранни сайтове за колелета и компоненти
GearGhost написа:Още един тъп въпрос, ако предната ми гума е по-дебела от задната, това дали ще окаже влияние на возията на колелото.
Под точно предната ми гума е 2,25 и си взех нова задна(като не догледах), която е 2,1. Ще окаже ли някакво влияние това, че предната е по-голяма? Не искам да ги разменям защото задната(2,1) е по- висок клас
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта