compira написа:...
Извини ме за коментара, не се заяждам, но този тип алуминии не е въпрос до Заварчик, при нагряване на алуминии 6061 при толкова висока температура се нарушява структура на метала тъй като това е сплав между алуминии и магнезии, която се закалява топлинно след като заварките са били направени в завода. Ако не се закали обикновено се пука точно до заварката или около нея. Ако сплавта беше 7001 там по няма проблем.
Второ това е става на окачване, натоварването спрямо дерейльора или ухото на дерейльора е може би 50 пъти повече. Тъй като при всеки скок натоварването се увеличава многократно в зависимост от височината, също така постоянната вибрация която има в ставата.
Добрите заварчици в чужбина имат пещ и след заварка обработват топлинно частта(в София имаме един единствен с пещ топлинната обработка струва 250лв).
Пак казвам не се заяждам, обяснявам защо няма да стане, говоря както от опит така и от страна на това че съм авиоинжинер по професия и съм учил достатъчно за различни сплави и прочие