[quote="bikerider"]
@all:
между другото, вчера си мислех - PM е доста удобен начин да накарат потребителите да карат с размер ротор какъвто ТРЯБВА.
може и такъв да е случая - да им е писнало от гаранционни претенции от хора сложили 203мм ротор на XC вилка
да не говорим че се елиминират сучения и свирения от неподходящи преходници в допълнение с шайби особено на QR вилките...
струва ми се доста правдоподобно, като знам какви цербери са в гаранционния отдел поне на Marzocchi USA...
освен всичко друго, струва ми се, че PM дава на дизайнера доста по-добър контрол върху здравината на спирачния монтаж отколкото IS, щото се елиминират преходниците...
Edit: друг е въпроса доколко далновидна е такава стратегия за такъв динамичен пазар...
[/quote]
TOYAGA го обясни добре ама ти отсъстваше...
