В края на октомври месец 2018 г. се сдобих с "новото" си колело "ORYX" и заедно с него изпаднахме в немилост, причинена от неочаквана ситуация. Ето какво се случи:
Юни месец 2018 г. младеж отишъл в магазин JORDAN BIKE SHOP на ул. Солуска 59 в София, купил колелото и му издали всички документи заедно с гаранция за две години. В края на октомври 2018 г. аз купих колелото от него, заедно с всички документи и гаранционната карта. На едно от каранията в края на ноември, шокът (ROCK SHOX) се сгъна и не иска да се разгъне повече. На следващия ден се обадих по телефона на магазина - дилър на ул. Солунска 59, а оттам ме изненадаха с обяснението, че няма да сервизират колелото, тъй като аз съм втори собственик. След като се отърсих от шока в мен, причинен от невероятното обяснение, което ми даде човекът от магазина, се обадих на производителя на "ORYX" Николай Титев, чиято фирма е позиционирана в Пловдив на ул. Мостова 3, надявайки се това да е някаква нелепа грешка, но уви - грешка нямаше. Г-н Титев потвърди казаното от магазинера с оправданието, че аз не съм човекът, закупил фактически колелото от JORDAN BIKE SHOP на ул. Солунка 59 в София и, че затова гаранцията за мен, като собственик, не важи. Вместо това, той ме посъветва да се обърна към сервиза на ROCK SHOX и да поискам те да ми сервизират шока.
![boggled_125.gif :boggled:](./images/smilies/boggled_125.gif)
Ситуацията и основанието за отказ от гаранционно обслужване са не просто погрешни или неуместни - абсурдни и нелепи са.
Много скоро ще подам сигнал до Комисия за Защита на Потребителите по този въпрос, но какво друго според вас мога да сторя, за да се случи така, че търговецът да си свърши работата без да прибягва до безумни и нелепи измислени оправдания? Какво е вашето мнение? Как бихте постъпили в подобна ситуация?
![icon_dontknow.gif :dontknow:](./images/smilies/icon_dontknow.gif)