Благодаря!

Alexi написа:ако кобилицата не опира никъде е възможно но велосипеда ти ще стане някакъв сбирщайн вече .. 20мм на шока ще ти повдигне задницата с около 50мм ,което е извън всякакви норми - много високо средно ,увеличен значително челен ъгъл .. аз не бих си го причинил
keel написа:Като цяло е доста неудачна идея директно да се развива шиша от капачката - първо е залепен със здрав осигурител за резби, ако нямаш точни стяги да задържиш шиша и нямаш опит колко да го стегнеш ще го надереш; второ камерата в която влиза тоя шиш е под налягне, ако евентулно го развиеш, маслото ще бликне и най-вероятно ще изплюе разни дребни детайли в зависимост от устройството на шока (сачми, пружинки, игли...); трето така или иначе камерата ще трябва да се пълни с масло, да се обезвъздуши и напомпи, няма как да се случи през шиша.
Единствения вариант е да се отвори маслената камера (като първо се осободи налягането) и от там да се разглоби. Не мисля че е ремонт който може да се извърши упешно в съвсем домашни условия. Ако си прежалил шока и имаш желание да се учиш може да се пробваш.
Ако пък единствения ти дерт е тоя о-пръстен, по-добре пригоди нещо на негово място.
Да питам и аз - тия иглени лагери които ползваш на какво лагеруват, на болта директно или има и вътрешна втулка. Колко време го караш и издържат ли на подбиване.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта