ogun написа:Здравейте
Намерих на тавана старото ми колело - Cross Paralax, което не е карано от поне 10 години.
Искам да го повъзстановя, така че да може да се ползва за малки разходки в парка от приятелката ми.
Колелото е 5 венеца отзад и 3 отпред. Като командите са палчета, това за предните работи супер и превключва. Това за задните обаче е счупено. Аз опитах с отверка да го преместя и на последните 3 венеца го местя, но на първите не мога, защото е много голямо напрежението.
Всичко до тук значи, че и двата дерайльора работят.
Трябва да сменя всички жила, защото са ръждясали. Спирачките са v-brake и работят, само трябва да се регулират, ще купя и нови колодки.
Средното движение има луфт, ще го сменя и него.
Външните гуми са като чисто нови, вътрешните 2ри ден държат засега.
Въпроса е откъде да намеря команда за задните венци? Има ли такива за по 5 венеца? Търся бюджетно решение. Предната команда няма да я сменям, работи.
Ако не намеря задна команда за 5 венеца, мога ли да сложа рево шифт на Шимано за 6 скорости и да ползвам само 5 от тях?
Утре ще кача и снимки.
Като цяло е поръждясало тук там, но мисля, че не е фатално. Венците също, но мисля, че мога да ги почистя. След като повъртях малко, почти всичката ръжда падна, на тези на които успях да преместя веригата.
fu4ko написа:Предполагам не караш така с вирната седалка?На обтегача има две болтчета,едното L,другото H.Отвий малко на H.
Vatman написа:Това колело е опасно за здравето и живота... както са ти писали по-горе остави го на казана за да го вземе някой циганин и не се занимавай...
HistamineSHOT написа:Човека си кара по алеи.
Пребоядисах цялото кормило /беше сиво, много ожулено и на места ръждясало/и рамката на места с черна боя, стана на петна, което ми харесва. На места /5-6/ шкурих много дълбоко, защото имаше ръжда и ако се загледаш отблизо се виждат резки, защото шкурката ми не беше много финна, но не е болка за умиране. Мисля, да взема и син спрей и да пръсна на места от далече и да станат леки светло сини петна, но ще видим.
Задна спирачка няма, ще слагам. Засега по велоалеите няма проблем да спирам само с една. Остава да го закарам в сервиз и да оправят средното движение, може би и нови курбели и да купя степенка. Не съм боядисвал рогата, защото не без това сега го подпирам на тях, защото нямам степенка
Че то и мойто е на 19 години и още не ме е убило
Vatman написа:Това колело е опасно за здравето и живота... както са ти писали по-горе остави го на казана за да го вземе някой циганин и не се занимавай...
HistamineSHOT написа:Vatman написа:Това колело е опасно за здравето и живота... както са ти писали по-горе остави го на казана за да го вземе някой циганин и не се занимавай...
Всяко колело е опасно за здравето и живота. Човека си кара по алеи. Голям елитизъм буди това колоездене...
fu4ko написа:Някъде по нагоре беше писано че ще излезе по скъпо от нов.Миналата година докато работех в сервиз за велосипеди правих ремонт на един стар велосипед.Излезе 130лв.За 70лв или 130лв не знам да има нов велосипед.
billclinton написа:fu4ko написа:Някъде по нагоре беше писано че ще излезе по скъпо от нов.Миналата година докато работех в сервиз за велосипеди правих ремонт на един стар велосипед.Излезе 130лв.За 70лв или 130лв не знам да има нов велосипед.
Сигурно затова са те изгонили от сервиза - за "качествени" ремонти на велосипеди по 130лв
fu4ko написа:Колко мислиш че е ремонта на такъв велосипед с евтини части?При нас у северозапада клиентите искат най евтини части.
fu4ko написа:Не можеш да пишеш за човек,който не го познаваш и не знаеш нищо за него.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта