Boyan1984 написа:https://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=215252
Нема нужда да давам 25 евро на Wolftooth за един адаптер. Тия са се побъркали бе
Boyan1984 написа:https://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=215252
Нема нужда да давам 25 евро на Wolftooth за един адаптер. Тия са се побъркали бе
Boyan1984 написа:Прие положение ме и без адаптер става, за чий му е на някой?
hitar_potar написа:Колеги и колежки, след зачезването на 10-ките касети на Леонарди в двата им размера 9-38т и 9-42т, някой срещал ли е друг производител, който да предлага подобни касети? Дори за предпочитане е най-големия зъбак да е под 40т.
Alexi написа:що не минеш на 11 скорости ,касети бол начело със срам 1150 за под 200 лв с разликата в парите можеш да вземеш дерайльор и команда хт
hitar_potar написа:За пръв път чувам, че Сейнт може да работи с 11-скоростна команда. Идеята е да е удачна работа - такава ли е? Ако да, това с каква команда - шиманска или срамска? А за касетата предпочитам нещо с най-малка зъбчатка под 11т, отколкото най-голяма такава с около 40т. Дай инфо относно командата!
Alexi написа:ами ти имаш и други варианти за 10 скорости има екстендри 40 и 42т ( даже имам един излишен 40т мога да ти го подаря почти нов е ) но касетата трябва да е ХТ ,или срам 1030 и нагоре .. а инак тегленето на жилото на 10 и 11 е еднакво ,аз в момента ползвам на единия от байковете си обратния сетъп 10 скоростна команда и касета с 11 скоростен дерайльор - щом тоя сетъп работи ще работи и обратния а а венче по малко от 11т ще ти трябва ХД хъб ( срамски ) и някаква касета за него там има доста варианти за съжаление нищо особено евтино ,примерно Е13 имат касета 9-36 но е едни пари .. тя по принцип е шосейна
bdog написа:Алекси е прав. Ето още малко инфо:
10 speeds:
3.95 mm spacing, with each sprocket being 1.6 mm thick.
11 speeds (MTB - шосейките са други):
3.9 mm spacing, with each sprocket being 1.6 mm thick.
С други думи това отваря възможности за различни сетъпи.
Например: 7 скоростна DH касета на СРАМ (11 speed spacing) + Saint дерайльор + 11 скоростна Шимано команда + 11 скоростна верига.
Строго погледнато разликата в стъпките е толкова малка, че може да се ползват и "грешни" касети без голяма драма стига веригата да го позволята, т.е. да е 11 скоростна.
bdog написа:
Сейнта е с късо рамо - ще успее ли да работи с 40 зъба? (на хартия му дават макс. 36)
Alexi написа:дължината на рамото определя total capacity .. късо рамо = 1х .. ( то няма и друг сейнт сетъп ) това което е под въпрос е показателя max sproket и той е 36 ,като тука заработването с 40т е буквално божа работа много зависи от конкретна рамка форма и дължина на ухото и такива неща ,като цяло винаги работи но невинаги сменя добре ,аз за това ползвам гоат линк за подобни сетъпи но за спускач не е оферта
hitar_potar написа: (като по-висок клас той тая ФР-версия си я има вградена във възможностите на рамото, само не помня нещо трябваше ли да му се пипа или всичко си е директен монтаж).
Alexi написа:не се слагат шайбички никъде ,2та дерайльора имат много близко дърпане на жилото ( cable pull ratio ) това са тествани сетъпи има и клипчета в нета .. подобни са нещата и с 12 скорости де .. а касетката Е13 е 11 скоростна за ХД хъб
Alexi написа:то даже тука не е дребно ,9-39 има около 30% повече рейндж от 11-36 и позволява каране с плоча 26 или 28 .. аз съм имал касетка 9-44 на Е13 , 9 венче дава много макс скорост .. имай предвид че тия касетки са леки но доста нежни ,в зависимост от карането 1 сезон и си почива някое от по натоварените венчета
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта