hitar_potar написа:Зависи как караш и какви предавки използваш. Погледни задния касетен блок с какви най-голяма и най-малка зъбчатки е, виж трите ти плочи отпред какъв брой зъби са, и си направи сметка какво не ти стига в предавките - лека предавка да катериш или по-висока максимална скорост. Напиши всичкото това инфо тук. Щото са възможни всякакви комбинации - и да махнеш просто едната плоча отпред, и да останеш на 10 отзад, или да смениш на 11/12. Сега актуалната комбинация е 1х11/12 - само една плоча отпред (съответно преден дерайльор и лявата команда на кормилото за него отпадат) и касета отзад с по-голям обхват. За 11-ка или 12-ка касета ще ти трябва и друга верига.
schockblaze_r9_team написа: A с 1х11/12 (разбира се при еднкъв цолаж гуми) достига ли същата максимална скорост, както при 3х10, ако е така да су купя частите за 1х12 и да приключвам с чуденката,,,,
Alexi написа:с 38 плоча и 10 венче отзад си точно като 42т плоча отпред и 11т венче ( голямата плоча от 3х10 ,ако сравняваме с 40т плоча то 36т при 1х12 стигат )
Alexi написа:и защо ще му е тегав 34 ? 34 към 51 е същото като 24-36 ( най леката при 3х10 ) ? математиката не греши .. ти ако си фен на 3х10 - един от малкото останали си загуба на каданс и макс скорост .. кажи го на тия от световните серии .. няма НИТО ЕДИН да не кара 1х
Alexi написа:...
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта