Alexi написа:има проблем .. дерайльор става от 10 на 11 и обратно ,но команда- компромисно
Alexi написа:не - дерайльора ти е за касети до 36т
Alexi написа:значи си дал грешен линк ,тоя от линка ти е до 36т
Вилката написа:Ако е за експеримента, ОК.
Но ако искаш добра работа, обхват и стъпка, направи система 2х10. Отпред смени малката плоча,да стане 38-24, а за отзад вземи една хт касета 11-36.
alexhf написа: Едит: От къде да намеря плоча 24Т
Лансира се едно правило - голямата плоча да не е повече от 1.5 пъти малката, но аз съм го потъпквал яко(стигал съм до 1.72 пъти) и всичко е работило като часовник. До лани карах курбел fc-m785 38-24 (това си му бяха фабричните плочи) с касета 11-34. А един сезон същия курбел го карах и във вариант 38-22, със задна касета 11-32. И в двата варианта работеше супер гладко. Има една особеност обаче - по вътрешната повърхност на голямата плоча на тоя курбел има запресовани пинчета, които помагат качването от малка към голяма. С новите серии 6000, 7000, 8000 не зная как ще е.alexhf написа:@Вилката, ще бъде ли достатъчно плавна работата и смяната от 38 на 24 и обратно? Аз все още не съм голям карач, но съм голям техничар и искам всичко да работи перфектно
Alexi написа:нормално ,алуминия е над 2 пъти по лек от стоманата ( и също толкова по мек )
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта