Та от любопитство ме интересува евентуално какво би могло да е, понеделник така или иначе отива до сервиз



bdz43r написа:Ако е осезаемо омекнала, сигурно е изпуснала въздуха в ботуша и налягането е изхвърлило праховия семеринг... случвало ми се е подобно нещо, ама с маслото от дясната страна - изтече всичкото в ботуша.



Harka написа:Дай линк или описание към компонентите му. Без да знаем от каква база тръгваш, трудно можем да препоръчаме нещо.
Съвсем принципно - ако го караш 90% в града, помисли дали въобще си заслужава да го ъпгрейдваш с оглед на повишения риск от кражба...
 
 
alexmitev написа:Здравейте, нормално ли е да има радиален луфт м/у венец-касетата и главината? Около половин милиметър е, и като сложа венец-касетата, има едно неприятно тракане като сменям посоката на въртене. Гайката на касетата е стегната. (Луфтът не е в самата главина - "кученцата", и не е в самага касета, а в сглобката м/у тях). Как мога да елиминирам този луфт? Ако сложа някакво лепило от сорта на loctite, после няма да мога да извадя касетата...

Harka написа:При този монтаж ще ти е малко трудно да сменяш постепенно отделните компоненти с по-висок клас такива. Примерно: ако искаш да смениш нещо по скоростите с по-добро, ще трябва да минеш на изцяло нова скоростна система. Да речем 2х10. Това означава, че нищо от сегашната ти система няма да е съвместимо. Нито заден дерайльор, нито преден, нито команди, нито верига, нито курбели, нито касета. Т.е. смениш ли едното, трябва да смениш всичко това. При вилката също не е толкова лесно. Твоята е с уши, но почти всички съвременни вилки от среден клас нагоре са с проходна ос. Т.е. ще ти трябва нова предна главина, което значи пренаплитане на предното колело, евентуално нови спици (ако новата главина изисква различна дължина) и т.н. Периферните компоненти като колче, седалка, кормило, лапа могат се сменят по отделно, но въпросът е колко си струва - ако нямаш оплаквания от тях, не си заслужава особено. Единственото, което изглежда смислено като ъпгрейд по това колело, са спирачките и гумите. Предполагам, че сегашните ти спирачки не са от най-спиращите... Тях можеш да смениш без да се налага да сменяш друго. И ъпгрейдът би бил смислен. Всичко останало е малко спорно доколкото си заслужава при тази рамка и твоя начин на употреба.

soixx написа:Можеш ли да ми кажеш какво имаш предвит под смяна на спирачки / с тези нямам проблеми,но наистина при по-голямо натоварване няма да се справят...
 Ако не си карал/пробвал нещо по-добро предполагам, че не усещаш нуждата. Но - спирачките са един от малкото компоненти, които са еднакво важни, независимо какво и как караш. Градско, планинско, парково, няма значение - да можеш да спреш бързо и сигурно е нещо, от което при 2500 км годишно със сигурност не бих се лишил. Примерно това е никак нелоша спирачка за парите си. Предполагам, че можеш да я намериш и на намаление някъде. Пак казвам, това само ако въобще тръгваш нещо да ъпгрейдваш по това колело.
 Ако не си карал/пробвал нещо по-добро предполагам, че не усещаш нуждата. Но - спирачките са един от малкото компоненти, които са еднакво важни, независимо какво и как караш. Градско, планинско, парково, няма значение - да можеш да спреш бързо и сигурно е нещо, от което при 2500 км годишно със сигурност не бих се лишил. Примерно това е никак нелоша спирачка за парите си. Предполагам, че можеш да я намериш и на намаление някъде. Пак казвам, това само ако въобще тръгваш нещо да ъпгрейдваш по това колело.гумите мисля да ги сменя когато на тези много им намалее грайфера.


Premium low-viscosity formula resists freezing to work in environments as cold as -20° F (-28° C)





bdog написа:Ако въртиш назад в някое от крайните положения е нормално веригата да иска да падне (или да се качи). Дерайльорът работи като въртиш НАПРЕД!!!
Иначе може да погледнеш на предпоследната скорост (като въртиш напред) дали веригата е правилно позиционирана - т.е. дали не трие съседните зъбчатки.

 в зависимост дали веригата се движи към падне мисля беше да се отпуска жилото(по часовниковата стрелка въртока на командата) или в другата посока, да отиде към по-ниска скорост, натяга се жилото(съответно въртока обратно на часовниковата).
  в зависимост дали веригата се движи към падне мисля беше да се отпуска жилото(по часовниковата стрелка въртока на командата) или в другата посока, да отиде към по-ниска скорост, натяга се жилото(съответно въртока обратно на часовниковата). https://youtu.be/UkZxPIZ1ngY?t=181
  https://youtu.be/UkZxPIZ1ngY?t=181
Коце написа:...




Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта