_SoRa_ написа:Няма да карам в планината, само шосе.
Май по-евтино ще ми излезе да сложа старите платформени педали и да карам с кожените боти с естествена вълна.
Според мен слагай платформите - на пролет ще ги смениш ...
_SoRa_ написа:Няма да карам в планината, само шосе.
Май по-евтино ще ми излезе да сложа старите платформени педали и да карам с кожените боти с естествена вълна.

 Имате ли представа откъде мога да намеря 2.2мм, и мога ли лесно да прехвърля накрайниците от стария маркуч на новия, или ще ми трябва специализиран инструмент?
 Имате ли представа откъде мога да намеря 2.2мм, и мога ли лесно да прехвърля накрайниците от стария маркуч на новия, или ще ми трябва специализиран инструмент?


protiven написа:т.е. според вас не си струва да рискувам? Лирика е с FAST Tuning патрон и цената е адекватна (300 евро).
 Риск е - нов шиш във въздушната камера не е скъп, както и освежаване на уплътненията. Ако ти казва, че държи въздух и смяташ, че можеш да му се довериш може би ще е ОК.
 Риск е - нов шиш във въздушната камера не е скъп, както и освежаване на уплътненията. Ако ти казва, че държи въздух и смяташ, че можеш да му се довериш може би ще е ОК.

_SoRa_ написа:https://dragzone.bg/reglajna-stoika-za-velosiped-rhino-bike-display-stand
Тази реглажна стойка ще ми върши ли работа когато искам да почистя веригата и колелото?

Gworan написа:Как мога да преценя дали 170мм курбели ще са прекалено къси, или по-точно дали ще имат някакви осезаеми негативи спрямо 175мм?
Става въпрос са XC 29ка твърдак, който е със 175мм курбели, но имам цял по-добър групсет, който обаче е със 170мм курбели, и много се чудя дали да ги разменям. Бих купил направо едни нови на 175мм, но никъде ги няма вече.
От преди си знам, за моя ръст (184см) да си гледам само 175мм курбел, но забелязвам, че доста нови XC/Trail колела, дори и твърдаци идват фабрично със 170мм курбели, като със 175 примерно идват само най-големите рамки, от сорта на XL размер.
Какви са вашите разсъждения по този въпрос?

_SoRa_ написа:https://dragzone.bg/reglajna-stoika-za-velosiped-rhino-bike-display-stand
Тази реглажна стойка ще ми върши ли работа когато искам да почистя веригата и колелото?

Gworan написа:Как мога да преценя дали 170мм курбели ще са прекалено къси, или по-точно дали ще имат някакви осезаеми негативи спрямо 175мм?
Става въпрос са XC 29ка твърдак, който е със 175мм курбели, но имам цял по-добър групсет, който обаче е със 170мм курбели, и много се чудя дали да ги разменям. Бих купил направо едни нови на 175мм, но никъде ги няма вече.
От преди си знам, за моя ръст (184см) да си гледам само 175мм курбел, но забелязвам, че доста нови XC/Trail колела, дори и твърдаци идват фабрично със 170мм курбели, като със 175 примерно идват само най-големите рамки, от сорта на XL размер.
Какви са вашите разсъждения по този въпрос?
 Не помня вече колко дълго все карам със 170ки, но ендуро колелото ми дойде със 175. Сложих пак 170ки, защото рамката е с ниско средно и по дивите места доста лесно ги удрях. Въртенето определено се усеща като "по-леко" с по-дългият курбел - друга разлика не съм усетил. Ако го нямаше сериозният риск от удар в нещо по земята щях да оставя 175ците => за ХС твърдак определено препоръчвам по-дългият курбел.
 Не помня вече колко дълго все карам със 170ки, но ендуро колелото ми дойде със 175. Сложих пак 170ки, защото рамката е с ниско средно и по дивите места доста лесно ги удрях. Въртенето определено се усеща като "по-леко" с по-дългият курбел - друга разлика не съм усетил. Ако го нямаше сериозният риск от удар в нещо по земята щях да оставя 175ците => за ХС твърдак определено препоръчвам по-дългият курбел.


При една и съща предавка ъгловата скорост също е една и съща. Различен е въртящият момент при едно и също усилие на крака.Alexi написа:усеща се по леко защото все едно си на по лека предавка .. защо това е така ? защото ъгловата скорост е по висока ,тъй като краката се движат по по голяма окръжност .. ако изравниш ъгловата скорост с курбел 170мм ще се усеща еднакво тежко ,също така е доказано че генерираш еднакво ватове независимо колко мм е курбела ,и си еднакво бърз

 седни чети малко статии по въпроса .. с по голям курбел краката ти се движат по бързо в пространството при един и същ каданс ( ъглова скорост ) което грубо казано е все едно да си на по лека предавка ,това е ..
 седни чети малко статии по въпроса .. с по голям курбел краката ти се движат по бързо в пространството при един и същ каданс ( ъглова скорост ) което грубо казано е все едно да си на по лека предавка ,това е ..








 Гледах - съвсем нормално си изглежда, като да не е карано.
  Гледах - съвсем нормално си изглежда, като да не е карано.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта