Аз също съм за този вариант. Разликата м-у преден 22 и 24 зъба е значителна. Доста година карах 2х10 като пробвах и плоча 22 и 24.Alexi написа:най лесната модификация е да сложиш венче 22 зъба ,тази разлика от 2 зъба се явява 8% и ще се усети като олекотяване .. ако това не е достатъчно вече мисли за касета ( дерайльора ти вероятно ще хване 42 зъба ,за повече не )
stlevkov написа:Тази ли? Плоча Shimano SLX M660/M665,22зъба, изпратих им запитване, благодаря.
stlevkov написа:Така и не получих отговор на запитването, изглежда ще трябва да звънна
stlevkov написа:Как може да се преработи курбела, така че да се махнат рамената за големият венец? Не откривам в нета, аз мислех, че са заварени…
the_rookie написа:Нямам такъв курбел на живо, но на снимки това което виждам курбела е от три част събрани с пресова сглобка ( както каза Bi11y). Курбел с триъгълни мъжки шлици,паяк със съответни женски и стоманена куха ос. При сглобяване предполагам първо се пресова паяка в курбела (алуминий в алуминий, задира лесно и тук стегнатоста предварително е малка!) и после се пресова оста която допълнително напряга шлицовата сглобка. Не е невъзможно да се разглоби, но не е и небходимо! Отиваш при стругар, хваща курбела с дясната страна към патроника (небходим е един дорник) подпира отзад кухата ос с център и разтъргва излишните ребра (трябва да свалиш задължително плочата и препоръчително педала). Всеки стругар с малко въобръжение би могъл да го направи! По моя преценка ще свалиш около 50 грама. Естествено вече ще е само за една плоча! После можеш да му пръснеш черен спрей. Не нещо сложно и не би трябвало да ти вземат много. Ако не намериш човек да ти го направ там където си, пиши ми едно лс може да измислим нещо. Не можах да открия по читава снимка за което се извинявам!
stlevkov написа:...Не искам да заблудя някой, става въпрос за полегати катерения, нещо от сорта на 10-15 градуса макс... Ще пиша пак като мина на 22 отпред.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта