martin.radev написа:Мен ме кефи Заскара, просто не бих го взел нов, (не ми харесва идеята да дам 2.800лв за тоя байк), не и с тоя Сънтур, който сигурно е много
плюшен, ама и много тежък.
И SX Drivetrain и WTBi30 с шиманските главини...не знам, според мен това колело отива над 15 килограма, и тогава ще се учудя, ако
правиш дълги преходи с него от сорта на по 100 км.
п.с бих дал до към 1500 на старо и да сменя уилсета за още около 500 за нещо, може би по-леко в ниския към среден клас. пък ако на тези WTB+Shimanno оплетка може да им се вземе някой лев - бих подменил шифтъра на SX-a
martin.radev написа:Мен ме кефи Заскара, просто не бих го взел нов, (не ми харесва идеята да дам 2.800лв за тоя байк), не и с тоя Сънтур, който сигурно е много
плюшен, ама и много тежък.
И SX Drivetrain и WTBi30 с шиманските главини...не знам, според мен това колело отива над 15 килограма, и тогава ще се учудя, ако
правиш дълги преходи с него от сорта на по 100 км.
п.с бих дал до към 1500 на старо и да сменя уилсета за още около 500 за нещо, може би по-леко в ниския към среден клас. пък ако на тези WTB+Shimanno оплетка може да им се вземе някой лев - бих подменил шифтъра на SX-a
Gworan написа:Доста парички е това GT. От други марки има такива колела от типа "боен твърдак" със същите или по-добри части, за по-ниска цена, но пък наличности няма... Примерно Canyon Stoic 3 мисля че е с поне 500лв по-малко и същите части.
В драгзона имат в момента от Shift моделите, но пък са без дропър.
relaxxx написа:Canyon а е супер, но откъде да го купя в БГ, вноса от чужбина е голяма разправия с неясен финал.
XaCkBuTukC написа:хвърлям и аз моите 5 стинки по темата
И накрая колелоо което си харесал хубаво е вилката е тежка но раоти добре и не иска често сервизиране , ако смениш вилката с въздушна колелото ще олекне поне с килограм но пък там са не-малко пари 14.5 за твърдак е множко но пък този ще е супер корав твърдак , за каране в града с този челен ъгъл няма да имаш проблеми , иска малко свикване но след 1 ден всичко ще е наред и другите колелета ще ти се струват странни , няма да имаш никакви проблеми с карането нагоре , карането надолу ще усетиш че колелото може много повече от теб и те подканва да се спускаш на все "по-страшни" места тези неща са валидни за всички велосипеди
Ако го имат наличен и си харесал вземай го и не го мисли особено ако не идваш от 12кг твърдак ще си караш много добре и нагоре и надолу , ако се зарибиш и искаш да олекотиш има от къде.
Карал съм 2 пъти Витоша 100 с мекица с повече ход повече килограми по-широки гуми от тези с по-голям грайдер и шок който не се заключва и не съм имал проблеми ама аз и времена не гоня така че мерак да имаш колелото ще покори всичко пред което го изправиш )
Alexi написа:базови монтажи ,евтини капли ,евтин като цяло велосипед - леките части са скъпи .. отделно тия рамки с малък ( малък ,запомни го не голям ) челен ъгъл предвидени за по агресивно каране са по масивни и тежки
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта