
Сега ще ви разкажа за моето и на жена ми колелото, което по стечене на обстоятелствата станаха single speed, без дори да знам, че така се нарича, този модел на каране.
1. Ще започна първо с моето - сивото. Имам го от около 4 години, много си го карах, вършеше ми работа, за 160 лв си е супер. Тук е моментът да кажа, че моите колела са много евтини, всяко е под 100 лв за някой ще смешно, но като сравня с какви колела съм тръгнал, тези за мен и моите цели са напълно подходящи

2. Сега ще разкажа и за бялото, тоест колелото на жена ми, то първо беше една железарка с дамска рамка, като частите не бяха пазарски ами направо селски, както и да го центровах все падаше верига, скоростите бяха адска драма, курбелите криви и всякви други. Обясних на съпругата, че ще му трябва тотална промяна. Взех една рамка от олх за 13лева, като гледах отзад да се регулира каплата, тоест рамката е желязна, взех и курбели, венци, вериги, лапа, дръжки и спирачки като моито, якото е че двете са с еднакво задвижване и за 6/7 часа успях да създам това бялото, колело. Интересна е нейната вилка, като не съм виждал подобна с пружини одвън, явно е някаква от преди 30 години, но се движи нормално, няма луфт, работи си.
И ако още някой ако чете моите приключения, благодаря ви и ви представям моите две single speed, като тези дни разбрах, че така се наричат колела подобни на моя стил, колелата вървят много гладко, смазани са, луфтовете са обрани, абсолютно каквото е нужно съм направил, като идеята е , колелата да са бепроблемни и максимално опростени, та даже и с по една спирачка

Ако темата е интересна за някой, другия път ще кача едни снимки на сивото, за да покажа как на него може да се возят двама човека и то доста приятно, като пасажера, много често заспива хаха
