Bi11y написа:martin.radev написа:на пътеката тия 2 сантиметра могат да ти съсипят карането (макар да си призная не съм го удрял никога досега), но съм виждал изкривен XTR 9100, със все Ухото на рамката на 1во каране.
По твоята логика направо да си остане с 10 скорстния дерейльор и 3х курбел - 3 см по-дългото спрямо 11 скорости може да и съсипят карането ...
Не знам как тълкуваш логиката ми, но по-добре недей - не ти се отдава
Логиката ми, е че ако зависи от мен 3х и 2х ще отидат в музея, но
колко пъти момичето трябва да каже, че не мисли да преминава на 1х12 = ако 2 пъти не е достатъчно направо да отиваме оф топик...Какво ще и донесе 12 скоростния дерайльор на 11скоростната система, освен по-малък клиърънс между камънака? 11-46 да си седи с късо рамо и да си свирка
И въпреки, че докато се спуска може да се държи на по тежка предавка, и така да прибере рамото, там където трябва да катери или да върти през камъните (а такива места - бол, то около нас Витоша е пълна,(Плато/Червена шапчица, пък Сливенско няма да го коментирам), а и колкото на по-тежка предавка отива - толкова е по-малък ефекта от клъча върху веригата, което не знам дали би довело до падане на веригата (при мен веднъж не е ставало), но кому е нужно?
Защо да е по-ниско долу дерайльора - като може да е 2см по-високо, и пак да си кара на по-тежка предавка - та съвсем да не се притеснява от удари - при положение, че няма да минава на 12ск
Защо да е по-отпусната веригата - като, ако не друго ще шамари повече чейнстея и ще е по-шумно колелото