Проверява се със специален инструмент за десетина минути. Пак с него се изправя да е успоредно на равнината на каплата.ianiovski написа:А мога ли да си го проверя сам дали е криво и ако да как ?
L-H ограничителите и яки пружини. Колкото и точно да го настроиш, няма гаранция. Дори на космическите шосейки на про-тата, дето гледаме по туровете, им падат веригите. Скоро Мохорич замалко не изпусна супер елитна победа заради откачена верига 300 м преди финала, но успя да я оправи с командата в движение. При смъкване към най-малкия венец с повече предавки наведнъж винаги има риск, особено под натиск. Мисля че SRAM затова толкова години се инатят да направят командите им да смъкват повече от една с едно натискане(мое мнение).the_rookie написа:Искам да попитам знаещите дерайльора има ли някаква ситтема срещу падане на веригата ( изключвам тоя клъч за лесна смяна) или разчита само на опъна на пружините?
То по тая логика не трябва изобщо да се изправя ухо, дори със специализирания за това инструмент. Хем не ми се хвърлят 20 лв в боклука, хем нямам една кофа резервни уши. Е ако е увредено при изкривяването се хвърля.Boyan1984 написа:20 лева е едно ново ухо, кви наковални
Boyan1984 написа:20 лева е едно ново ухо, кви наковални
ianiovski написа:....На другите скорости нямам проблем , ето и снимка на която си личи как веригата е търкала в съседния 4 венец .На какво може да се дължи това и как да процедирам ?....
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта