Harka написа:С Rohloff елиминираш едно от основните предимства на скоростните кутии - разтоварването на задното колело. При това положение може просто да сложиш стандартни скорости... Или успееш да я набуташ някъде над средното роолоф главината. Даже мисля, че Николай имаха преди години такова колело. Но пак беше някакъв франкенщайн. Оптимално не е със сигурност.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:Много бих се радвал, ако момчетата от Cycle gets са отворени за един такъв съвместен проект. От това кое съм виждал и чувал имат know how-a да направят рамката.
jayblack написа:Относно четириставното окачване отпред не съм привърженик, нямам наболели проблеми с телескопичните вилки, а и ако се тръгне към такава посока - то вариантите за стомана/алуминий/титан опадат.
Ако към рамката се проектира четириставна вилка като тази на Trust
Harka написа:Ето един екстремен пример в тази посока, в който дори и задната спирачка е изнесена над средното. Пълна лудница - https://www.mtb-news.de/news/bike-der-woche-eigenbau-projekt-die-maschine-von-ibc-user-highsider/
Гледах и концептът на тези пичове, за които ти говориш, но и тяхното решение не е кой знае колко елегантно, та не знам. А и да не забравяме, че ние правим АМ колело, а не ДХ. Рейнджът на предавките при нас трябва да е много по-голям...
zero knowledge написа:derailleur-in-a-box
Harka написа:Може би тъп въпрос, но какво е предимството на derailleur-in-a-box, освен може би това, че е защитена системата от кал?
thechosen написа:Това, както и защитата му от удари в разни ниско летящи обекти и прехвърлянето на теглото на дерайльора и касетата от задното колело към средното.
ВелоВело написа:Ако вкарате нещо подобно в проекта ще си струва целия труд, иначе без нищо изчанчено колкото и да оптимизирате ще си е поредния велосипед.
Pr3d4t0R написа:Oт моята скромна камбанария Linkage fork ми се вижда като много по-"лесно" решим проблем от скоростна кутия. Нямам идея дали причината да са твърде екзотични е инжинерна или икономическа, но явно има сериозни трудностти в някои от тези аспекти.
pascoff написа:Аз съм много зарибен за идеята със скоростна кутия осбено ако може да заменим веригата с ремък. А опцията за окачване на рамката вместо вилка все още се опитвам да е разбера. И най-вече, защо до сега не е станало масово, каква е спирачката - инжинерна, финансова, дизайнерска?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта