Gworan , вероято под "някой" с душевните терзания в темата визираш мен та затова ще ти отговоря аз.
Конкретните неточности в описанието са две(изключвам спирачките), не една. Едната е гумата, а втората е средното (освен ако не са приспособили BSA CINCH към 24 мм шпиндел на курбела с някакви втулки което ще е абсолютно безмислено)! Отделно изречението "With a single 30-tooth chainring,
Shimano’s SLX 1x12 groupset delivers clean, crisp shifting across a 12-speed 10-51 cassette. From technical descents to steep climbs, the huge 510% range means you’ll always find the right gear for any gradient."
създава измамното усещане че ще получиш и курбел различен от настоящия (по-добър откъм тегло и възможности) в тон с останалото от задвижването! Предполагам споделяш виждането ми че значението на думички като "доверие,отговорност,приципи" имат съдбоносно отношение към всяка една област от битуването ни , и девалвация на абстрактните ни представи за тях дори с незначителни поводи като кокретния случай , няма да доведат до нищо по-добро. Не мисля че печалба на ръба на измамата ще донесе дългосрочни позитиви за някоя от страните в процеса.
_SoRa_ написа:За мен лично няма драма. За спирачките очаквах, че ще са Sram (бях питала съпорта за тях).
Чисто в ценово отношение Sram db8 са като 6120, т.е. струват 200 евро.
Хубаво е canyon да синхронизират информация, която представят чрез снимки на частите и посочените в описанието.
Да, драма няма - има толерирана от нас заблуда с цел печалба! Вече е безспорен факт ,че 5к не са достатъчни за информациона лоялност, нещо за което загатнах преди покупката.