protiven написа:ЧестоНеадвкватен написа:само изпусни въздуха от шока за да няма изненади.
Това пък защо? Шока няма да се отваря...
Не е изключено да е под леко напрежение.
protiven написа:ЧестоНеадвкватен написа:само изпусни въздуха от шока за да няма изненади.
Това пък защо? Шока няма да се отваря...
Gworan написа:Трябва да знаеш размера на шока, като дължина и ход - цък
InaKoleva написа:Gworan написа:Трябва да знаеш размера на шока, като дължина и ход - цък
това мъничкото от горната страна на шока попринцип за какво е
emo_gp написа:Здравейте, случайно попаднах на клипове с drop test на велосипеди и ми направи впечатление , че почти всички залепят на земята. Тествах си байка предницата залепя, но задницата подскача, това оказва ли влияние в цялостното представяне на окачването и какво трябва да се коригира ?
_SoRa_ написа:Има ли начин да разбера дадена седалка, дали ще сработи със задните ми части без да я монтирам?
Със сегашната не ми е удобно и ме наболява при седалищните кости. По разни видеа и съвети ги измерих 135 ММ и си поръчах седалка с ширина 155 ММ Specialized mimic. Обаче не ми се струва, че трябваше да поръчам по-широката Ergon SM m/l
martin.radev написа:Аз бих намалил рибаунда с по един клик - всеки път преди да карам
Докато ефекта е положителен продължаваш с промените до първия път, когато го осетя отрицателен - тогава връщам един клик назад и помня на колко клика съм;)
Търсения ефект е задницата да следва релефа, но да не е прекалено бавна за да поеме бързи, продължителни удари и да се "пакетира" до ботом-аут.
също опитай да изравниш рибаунда на вилката с шока, ще усетиш усезаема положителна промяна в поведението, ако сега едното е по-бързо.
Успех
Pr3d4t0R написа:Рибаунда го настройвам по този начин:
- намирам прагче, което е около 30-тина сантиметра високо - може и мало повече;
- с ниска скорост минавам през него седнал
- настройвам рибаунда така, че шокът да се успокои веднага след второто "потъване".
Това е за базова настройка, която после може да се пипне в зависимост как се усеща. Идеята я видях тук и работи безупречно - на три рамки вече така си намирам много бързо перфектният контрол за връщане:
https://www.youtube.com/watch?v=BiHQd4mzl3Y
Рибаунда е пряка функция от пружината (била тя въздушна или метална), на която противодейства. Т.е. при промяна на пружината може да се наложи и пипване на рубаунда.
Pr3d4t0R написа:
Това е за базова настройка, която после може да се пипне в зависимост как се усеща. Идеята я видях тук и работи безупречно - на три рамки вече така си намирам много бързо перфектният контрол за връщане:
https://www.youtube.com/watch?v=BiHQd4mzl3Y
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта