_SoRa_ написа:Нищо няма да сменям, защото се оказа, че не е оптимално. Праксис с тяхното средно ме отказа. На пролет евентуално курбел 50/34 с касета 11-34.
_SoRa_ написа:Shimano 105 FD-R7100 Front Derailleur - 2x12-speed
И този деклашор ще трябва да се ползва.
11-36 касета на Шимано няма за 11 ск.
И с 11-34 ще се справя, но искам да има и по-лека предавка, а това означава и смяна на дерайльора. Не знам дали ще работи добре и правилно, ако сменя само рамото на сегашния, който е за 11-34 касета.
https://www.bike-discount.de/de/shimano ... 5-40103108
https://www.bike-discount.de/en/shimano ... r-rd-m8000
Bi11y написа:_SoRa_ написа:Shimano 105 FD-R7100 Front Derailleur - 2x12-speed
И този деклашор ще трябва да се ползва.
11-36 касета на Шимано няма за 11 ск.
И с 11-34 ще се справя, но искам да има и по-лека предавка, а това означава и смяна на дерайльора. Не знам дали ще работи добре и правилно, ако сменя само рамото на сегашния, който е за 11-34 касета.
https://www.bike-discount.de/de/shimano ... 5-40103108
https://www.bike-discount.de/en/shimano ... r-rd-m8000
https://www.youtube.com/watch?v=ynpFsE8snww
https://www.youtube.com/watch?v=r43clzibNGA
Според мен твърде много усилие за да караш 160 мм вместо 165 мм курбели.
_SoRa_ написа:Моят дерайльор е 810.
Ако реша да сложа 11-40 SGC или SG ще ми трябва?
50/34 и касета 11-36 по-добър вариант ли е? Или да опитам първо 50/34 на 11-34 и ако вече видя, че не ми достигат леки предавки тогава да мисля за друга касета? Този вариант е и най-евтин (само курбел и деклашьор, имам 12ск верига на SRAM).Bi11y написа:_SoRa_ написа:Моят дерайльор е 810.
Ако реша да сложа 11-40 SGC или SG ще ми трябва?
SGS според мен - SG кейджа е направен за 10 зъба разлика отпред (38/28 , 36/26 , 34/24) , докато SGS е за 3х курбел 40/32/22 (18 зъба разлика ) и касета 11-40 . Не мога да кажа дали ще се получи желания от теб резултат - аз съм пробвал със стандартния кейдж на RD-RX810 и касета 11-40 , и не работи без road link. Отделно капацитета на дерейльора не стига за 46 към 40 - прекалено много се изправя дерейльора и веригата започва да опира и не може да се върти.
_SoRa_ написа:За дължината на рамото знам как се отразява на усилието въртене и то най-вече при изкачване на по-голям баир.
Сегашното рамо е с дължина 170 ММ, колебая се за 165 и 160 мм. От 4 г. карам със 170 ММ на Драга и 165 ММ на Неврона.
Alexi написа:разликата в ъгловата скорост на краката при 170 спрямо 165 курбел при еднакъв каданс е 5% ,точно колкото е разликата между 36 и 34 зъба .. само споделям
_SoRa_ написа:Шимано имат къси курбели (160 ММ), дори при по-високия клас са през 2.5 см. Това за шосейните, серията GRX има 165 см само при 46/30, 48/31 са от 170 ММ нагоре.
Не се бях замисляла, защо рядко се срещат курбели 160 и по-късно. Може би технологични подробности при производството им.
_SoRa_ написа:На планинското ще си остана със 165 мм.
Alexi написа:разликата в ъгловата скорост на краката при 170 спрямо 165 курбел при еднакъв каданс е 5% ,точно колкото е разликата между 36 и 34 зъба .. само споделям
Value написа:Alexi написа:разликата в ъгловата скорост на краката при 170 спрямо 165 курбел при еднакъв каданс е 5% ,точно колкото е разликата между 36 и 34 зъба .. само споделям
Което ще рече? Човек обясни ми го.
Value написа:Кой алуминий е най-подходящ за шосейно кормило?
2014
6061
7000
7075
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 369 госта