


 .
 .


 . По скоро дизайна е подчинен на практичността- по- добра обтекаемост- по- малки загуби на енергия, съответно по- дълъг пробег и т.н. Не се натъкнах обаче колко са му килограмите на това нещо нито на максимална скорост. Все ми се мотае нещо в главата, че тези спирачки може да му дойдат слабички. Колкото и да са добри. В крайна сметка ДХ машина тежи някъде 20-на кг. (може и малко от горе), а това ми изглежда поне 3-4 пъти по- тежко...
. По скоро дизайна е подчинен на практичността- по- добра обтекаемост- по- малки загуби на енергия, съответно по- дълъг пробег и т.н. Не се натъкнах обаче колко са му килограмите на това нещо нито на максимална скорост. Все ми се мотае нещо в главата, че тези спирачки може да му дойдат слабички. Колкото и да са добри. В крайна сметка ДХ машина тежи някъде 20-на кг. (може и малко от горе), а това ми изглежда поне 3-4 пъти по- тежко...

 а и с 125cc двигателя ще тича доста нагоре
 а и с 125cc двигателя ще тича доста нагоре 

 
 :weepn::weepn::weepn::wiltel::yuck:
:weepn::weepn::weepn::wiltel::yuck:


 ..
..

 
 .
.

Назад към Други видове колоездене
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта