[quote="bikerider"]
[quote="zero knowledge"]
[quote="bikerider"]
[quote="zero knowledge"]
[quote="MOD"]
... Hayes HFX-9 Heavy Duty с 160мм диск ...
[/quote]
"Heavy Duty"-то се отнася за 8" диск, ако е с 160мм диск не е HD
[/quote]
Не си съвсем прецизен - HD feature-a няма нищо общо с ротора. Искам да кажа - спокойно мога да си взема 8" HD и да сменя ротора и преходника с 6" такива - спирачката няма да престане да бъде HD.
А това, че HD наистина се предлага с 8" диск е съвсем отделен въпрос - хората които обикновено им трябва HD спирачка, са спускачи и фрийрайдери - това е причината.
[/quote]
Айде тогава ни кажи какви са разликите м/у XC и HD серийте, или пък м/у HFX9 XC i HFX9 HD, или пък м/у HFX Mag XC i HFX Mag HD. Нещо конкретно, че и ние да знаем.
[/quote]
Няма нужда да иронизираш... мисля, че ги знаеш разликите между моделите прекрасно и без аз да ти ги казвам, но ако все пак наистина не ги знаеш - RTFM.
[/quote]
И какво излезе? Разликите м/у тези модели са само в големината на дисковете. А това какво "би трябвало" да са HD и XC серийте си е спекулация.
[quote]
Разликите са в корпуса на лостчето - HD има повече материал на критични места, лостчето не е с набита втулка, а на винт - изобщо HD означава, че спирачката е по-издръжлива на удари и инциденти и по-податлива на "ремонт" на място. Освен това HD моделите имат повече място в корпуса за разширение на резевоара от XC моделите - тоест предвидени са за по-големи натоварвания/нагрявания.
[/quote]
Това по-скоро са разлики м/у HFX Mag i HFX9, а не м/у HD и XC серийте, би трябвало да го знаеш.
И след като няма друга разлика м/у HFX-9 XC и HFX-9 HD, освен в размера на диска, опитай се следващият път да разбереш какво казвам, вместо да издребняваш
