[quote="Metal_Psycho"]
[quote]Има и друг вариант (не съм сигурен обаче, че ще стане) - да си вземеш SuperT 2004, и после да вземеш резервна HSCV хидравлика и да я монтираш в другия крак вместо SSV-то. Още не съм отварял 2004 SuperT, възможно е и да не може да се направи (тоест да са се сетили за такъв вариант и да са взели мерки)...
[/quote]
Ami za tazi cel obezatelno triabva da se razkosti edno Super-T(za kauzata de:D)i da se proveri,no taka kato si mislia,po4ti niama vilka koiato da niama opcia za upgrade.To4no za Super-T spored men Marzo4i triabva da sa si ostavili vrati4ka da moje sled zakupuvane da se rusne6 s o6te pari ta da si ia napravi6 s dvoina HSCV.Taka te mogat da si zapaziat pazara na 888,no i da zadovoliat Super-T fenovete [:p]:D:D
[/quote]
твърде е възможно, но аз поне не съм чувал за такива "upgrades". Да не говорим, че Marzocchi по принцип нямат практика да продават орязан продукт и да предлагат upgrades за него както SRAM/RockShox - те предлагат различни модификации. Освен това все пак spiking-a на SuperT 2004 би трябвало да е осезаемо по-малък от този на JuniorT, най-малко заради това, че има една SSV хидравлика, тоест съпротивлението при spiking е половината от това при Jr.T., но thefatcat е още лек (почвай да помпаш

:D), тоест това не го грее особено...
Освен всичко друго, винаги може да се сложи много рядко масло в крака със SSV, тоест почти да се елиминира spiking-a. От това ще се измести диапазона на настройка на rebound-a, но това не е проблем. Oще повече, че в другия крак има HSCV, който ще се грижи за rebound-a, ако в другия крак стане прекалено бърз.