приятел така като те слушам ми се струва че правиш една грешчица-наричаш стрийт това на което се казва UA(urban assault)! ако искаш да караш UA+DH и си нов,идеята за клаймбър е много добра! сглобката в магазина е добра за учене,а и се помества в 600 и нещо лв! ако го сглобяваш сам ще излезе скъпичко! но купеното от магазина можеш да го подобряваш! вилката е много важна,особено за спускане! спирачките също са много важни! това са и нещата дето ще трябва да смениш на клаймбъра най-напред! а ако ще си сглобяваш колело сам да им отделиш специално внимание! драг ф5 е прилична основа,но за да стане добро колело трябва да смениш прекалено много скъпи неща,като се започне от амортесйора отзад,и съответно да набуташ много пари! а иначе за спускане със твърда рамка-много хора го правят,на състезанията има специален старт-клас hardtail, има и много хора запалени по хардтейл спускане! така че липсата на заден амортесйор да не те притеснява! назгул каза НТ1-това за мен е една лека кроскънтри рамка! аз на твое място бих си взел клаймбър и постепенно бих го усъвършенствал(лично мое мнение)!
за ползата и значението на амортесйорите(предни и задни) има една страхотна нова статия за устройство на колелото,виж там!
и още нещо-щом имаш намерение да караш екстремно колоездене,към тия 600лв сложи задължително още 100тина за шлем!!!
със здраве! очакваме те по склоновете на витоша
