съвет

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

съвет

Мнениеот mafaldo » Съб Апр 15, 2006 11:41 am

някой жоже ли да ме посъветва дали е по разумно да си сглобя колело или да си купя готово?и дали ако си сглобя е възможно да ми излизе горе-долу колкото това да си купя?
mafaldo
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:37 am

Мнениеот airborneone » Съб Апр 15, 2006 12:12 pm

Това 1во колело ли ще ти е?
За какво ще го ползваш?
За каква сума говориме?

Иначе от личен опит(в момента ми се сглобява колелото:D) с компоненти, които аз съм избирал,И ДА това обикновенно излиза по-скъпо,НО означава че си знаеш всички компоненти и качеството им, моето колело ще се използва за по-екстремн карания и затова държа да знам тези неща, но то зависи за какво ще използваш твоето:beer::beer::beer:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот krosa » Съб Апр 15, 2006 12:22 pm

[size=67][color=beige]to4no taka :thumb:[/color][/size]


[color=green]Пиши на кирилица!!![/color]
krosa
 
Мнения: 203
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 4:15 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mafaldo » Съб Апр 15, 2006 3:51 pm

ми начи това няма да ми е първото колело но ше е първото сериозно колело.а иначе то ще ми трябва за повече стриит и от време на време и за downhill. говорим си за колело за 600 и малко лева.
mafaldo
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:37 am

Мнениеот airborneone » Съб Апр 15, 2006 5:10 pm

[quote="mafaldo"]

ми начи това няма да ми е първото колело но ше е първото сериозно колело.а иначе то ще ми трябва за повече стриит и от време на време и за downhill. говорим си за колело за 600 и малко лева.
[/quote]

Братле Street и DH не са съвместими дисциплини(според мен).За Street ти трябва hardtail с вилка с около 100-140мм ход, а за качествен DH bike- full suspence!!! При това за 600 лв(съжалявам, но някой трябва да ти го каже) за DH посто не може да се говори. За твоята идея ще подхожда някой FR hardtail но те до колкото знам са по-тежки за здравина, тоест ще е доста по-тежко отколкото за Street, а колелата за Street няма да са достатъчно здрави. Все пак от "по-евтините" варианти бих казал: http://www.scott-bg.com/yzltd.htm ... НО!!!
Аз от година/година и половина събирам кинти и проучвам и чак сега ще взимам DH bike.
Айде УСПЕХ в начинанието!!! Доно някой път да покараме заедно!!!:beer::beer::beer:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот Nazgull » Съб Апр 15, 2006 8:03 pm

climber или ht1( което е яко колело, но в тия стилове не се вписва много)
дойчен комунистен мит трабантен

Последната промяна е направена от Nazgull на 29 Апр 2007 12:39; мнението е било променяно общо 17928 пъти
Аватар
Nazgull
 
Мнения: 885
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 7:17 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mafaldo » Съб Апр 15, 2006 8:07 pm

ми не знам,мен един приятел ми каза че DRAG climber бил подходящ за стриит и за лек DH.Ами не мога ли да си купя ДРАГ FX5 и да се науча с него а после нещо друго?другият ми въпрос е каква е значимостта на вилката?тия неща
(извинявам се за некомпетентността си) са мим малко чужди.някои усобеностти ще ми ги проясните ли???? и аз се надявам да покараме искрено.. :drunk:
mafaldo
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:37 am

Мнениеот spinsession » Съб Апр 15, 2006 9:19 pm

приятел така като те слушам ми се струва че правиш една грешчица-наричаш стрийт това на което се казва UA(urban assault)! ако искаш да караш UA+DH и си нов,идеята за клаймбър е много добра! сглобката в магазина е добра за учене,а и се помества в 600 и нещо лв! ако го сглобяваш сам ще излезе скъпичко! но купеното от магазина можеш да го подобряваш! вилката е много важна,особено за спускане! спирачките също са много важни! това са и нещата дето ще трябва да смениш на клаймбъра най-напред! а ако ще си сглобяваш колело сам да им отделиш специално внимание! драг ф5 е прилична основа,но за да стане добро колело трябва да смениш прекалено много скъпи неща,като се започне от амортесйора отзад,и съответно да набуташ много пари! а иначе за спускане със твърда рамка-много хора го правят,на състезанията има специален старт-клас hardtail, има и много хора запалени по хардтейл спускане! така че липсата на заден амортесйор да не те притеснява! назгул каза НТ1-това за мен е една лека кроскънтри рамка! аз на твое място бих си взел клаймбър и постепенно бих го усъвършенствал(лично мое мнение)!
за ползата и значението на амортесйорите(предни и задни) има една страхотна нова статия за устройство на колелото,виж там!
и още нещо-щом имаш намерение да караш екстремно колоездене,към тия 600лв сложи задължително още 100тина за шлем!!!
със здраве! очакваме те по склоновете на витоша :beer:
****LEKSUTAN PO DEFAULT****
Аватар
spinsession
 
Мнения: 309
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 24, 2005 2:20 pm

Мнениеот mafaldo » Нед Апр 16, 2006 11:59 am

е ок кое е стриит?ше можеш ли да ми обясниш какво точно е това??и защо вилката притежава такава важност??
mafaldo
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:37 am

Мнениеот Rancid » Нед Апр 16, 2006 12:48 pm

За такова каране не си купувай Drag zx5!
Изображение
Аватар
Rancid
 
Мнения: 1303
Рейтинг: 1710
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 10:35 pm

Мнениеот spinsession » Нед Апр 16, 2006 1:31 pm

да,zx5 определено не става!
то не му е тука мястото ама...ще се надяваме да не се ядосат модераторите
стрийт е много подобен трайъл-правиш разни номерца с малка скорост на равен терен-улицата! ще започнеш от баланси,педал кик и такива разни трикчета! urban е това дето се бориш с разните препиятствия в града-то включва и стрийт,но освен това има и доста по-екстремни елементи-скокове и висока скорост и всичко което ти хрумне за в града!
вилката е много важна като цяло! за планината особено много защото ти позволява да развиваш по-висока скорост при което колелото стои стабилно на земята! за по-подробно-РМ
айде със здраве :beer:
****LEKSUTAN PO DEFAULT****
Аватар
spinsession
 
Мнения: 309
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 24, 2005 2:20 pm

Мнениеот mafaldo » Чет Апр 20, 2006 8:05 pm

а кои са всички стилове на каране??и какво представляват??
mafaldo
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:37 am

Мнениеот airborneone » Чет Апр 20, 2006 8:20 pm

НЕ си чел ЧЗВ!!!!
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=6319
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3023
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1275
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=827
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=596
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=113

РАБОТА ЗА 30 сек.

А ти никаква идея ли нямаш за разликите? Не правиш ли разлика между шосейка и ДХ колело?
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София


Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта