[quote="mih"]
Е, чак пък що се получило - продукти с дефекти излизат все по-често на пазара, а практиката "product recall" (не знам как е точното съответствие на термина на български) е нормална и често срещана при компании с доказано високо качество на продуктите си и които държат този си имидж.
Колкото до липсата на отзвук, тя е налична, предполагам*, защото засяга доста тесен кръг от евентуални клиенти - става дума за QR-и, продадени след края на 2005, при това не за всички модели, а предимно за високите класове, което още повече стеснява кръга от "заподозрени", предвид ограничения български пазар на части от високите класове.
[size=67]*доколкото прехвърлих текста[/size]
[/quote]
"product recall" (германския еквивалент е буквален - Rueckrufaktion) на български има узус като "сервизна акция". Нормална е, разбира се - при автомобилите междувременно е направо част от фолклора...
И да - в случая потенциалният кръг от ЕВЕНТУАЛНО засегнати е нищожен, НО представителят е ДЛЪЖЕН да съобщи. Мълчанието в такива случаи вреди на реномето 1000%... мога да ви напиша трактат по въпроса...