Virtual Link от Haro

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Virtual Link от Haro

Мнениеот Admin » Вто Юли 11, 2006 4:43 pm

Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот тучо чучо » Вто Юли 11, 2006 5:00 pm

Интересно, но се питам дали не е некомфортно усещането от движението нагоре-надолу на ВВ. Какво ли е при "бърз, неравен терен"?
Аватар
тучо чучо
 
Мнения: 1406
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:32 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Юли 11, 2006 5:47 pm

И на мен ми е интересно :) Предишният байк за спускане на брат ми (Crywolf-чето) беше URT, но не помня да сме усещали някакви проблеми в тази насока, но пък тогава не сме имали и кой знае каква база за сравнение. Предполагам, че понеже средното движение е в единия край на лоста и не се движи много, дори и при 120мм ход, не се усеща толкова некомфортно, но може би все пак има разлика...
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот did » Вто Юли 11, 2006 5:51 pm

Все пак има става зад BB и педалите ще подскачат само при наистина голямо препятствие, когато така или иначе си подскачат. Явно пробват да съберат вода от 2 кладенеца, та като я смесят да се получи уйски. Трудно е да се прецени дали са успели, докато някой страничен не го покара и не си каже мнението.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот TOYAGA » Вто Юли 11, 2006 6:05 pm

Като цяло най-добро описание на тази "новост" дава заглавието на www.harosonix.com - [b]VIRTUALLY[/b] PERFECT SUSPENSION. За мен тва си е типичен Франкенщайн, съшит от ексхумираните останки на URT (просто, надеждно и евтино, но не бачка както трябва) и първото поколение на i-Drive (бачка както трябва, но не е просто, надеждно и евтино). Като цяло негативите гарантирано са налице, а ползите предстои да се докажат. В тази насока лично аз бих си позволил известен скептицизъм... Интересно би ми било да узная например защо Haro използват шокове със заключване и платформи в кинематика, за която твърдят, че не клати... :uhh:

[quote="тучо чучо"]

Интересно, но се питам дали не е некомфортно усещането от движението нагоре-надолу на ВВ. Какво ли е при "бърз, неравен терен"?
[/quote]


Мога да ти дам возилото на скъпата да пробваш - то е с URT...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта