[quote="TOYAGA"]
Oт друга страна обаче и Fox бяха тежки поради причини от сходно естество, но като гледам как напредват през последните три години, нема начин да нема начин...
[/quote]
Добре, че зачекна темата. Най-леката DH вилка, която съм пипвал досега е Fox 40. Познай защо е толкова лека
- има по 40мл масло в крак, аксиални канали в тефлона на втулките, едно дунапренче над горната втулка и manual с препоръка колелото да се съхранява наопаки, за да се напоява дунапренчето с 40-те мл масло
Няма друга дума за това освен cheat. Нямам нищо против cheat-ове, които в крайна сметка работят, но давам това като пример на какво се дължи лекотата специално на тази вилка - дължи се на същото на което и тежестта на Marzocchi-тата. Мисля, че мога да обобщя същото и за останалите вилки на Fox. Пипнати са безумно красиво, но вътре са cheat относно смазването. За което разбира се, средния потребител на Запад го боли оная работа, щото си има оторизирани сервизи на всяка крачка, обаче аз се съмнявам в приемливостта на интервала за сервизиране.
Ta, в тоя ред на мисли...
[quote="TOYAGA"]
Друг е въпросът, когато тази цена се измерва с надеждност/[b]износоустойчивост[/b]/функционалност - ако има спад в тези критерии, то производителят/продуктът просто не са за този клас.
[/quote]
...съм напълно съгласен с това
:agree:
Важи и за Маниту в същия аспект