Досега се чуха мнения само в една посока - всички са привърженици на главините с разглобяеми лагери ...
С риск да ми скочите отгоре:D:D ( като знам какви дърти заядливци има
- сам @TOYAGA каза, че ако блъскаш здраво то вариянта е "йебеш и фърляш"
Сега вече това, което пиша си е мое мнение и не желая да ангажирам никого с него :
Даже и да не блъскаш много капсолованите главини са добри за хора като мен например - които нямат преди всичко време ( и донякъде и може би желание, а за умение да не говорим
Лично аз предпочитам сутрин преди работа да си оставя колелото в сервиза ( където са професионалисти ) и да мина привечер след работа да го взема . Някак не ми звучи ( поне на мен - сигурен съм, че пропускам нещо интересно;)) и не ми харесва мисълта да дойде събота и като едно време ( всички мъже в събота сутрин да лягат под колите пред блока ) да започна да си оправям колелото, вместо да се кача на него и да го карам ...
В крайна сметка ремонта и подръжката на колелото имат пряко значение и върху здравето на карача .. така че по-добре да го правят истински професионалисти. Аман от манталитета да разбираме от всичко и да си правим всичко сами ...
И не на последно място - ако няма такива като мен няма да има и сервизи
