Байк за всичко ( all mountain bike )

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Байк за всичко ( all mountain bike )

Мнениеот MOD » Сря Апр 14, 2004 4:18 pm

Накратко да разкажа за какво става въпрос :
Решил съм да си сменям колелото ...

В началото се бях спрял на DRAG BEHEMOTH 2004, но докато се наканя да го купя взе ,че свърши :D
Карам и нагоре и надолу ( а и в момента ми е неудобно да кажа колко килограма влача със себе си ) ..
BEHEMOTH-а си е хубаво колелце .. но като се размислих .. реших , че може би е възможно да събера нещо по-добро .. и по-леко )

Спирачки имам, бюджета е застопорен на 1600 лв ( разбира се , без спирачките )

Аз както ги виждам като рамки има няколко вариянта :
- DRAG BEHEMOTH 2004
- DRAG F4
- DRAG F5 ( зависи от много неща, но определено това е рамката, която предизвиква това объркване в мен )
- RAM AC 2004 модел

Кажете какво мислите, с какви предни вилки си струват
Също и за задното окачване ...

И с следното предполагам , че би могло да се развихри религиозен спор :
ТА кое е най-доброто All Mountain колело, което може да се купи за горе-долу толкова пари в БГ ?:?:

Мерси на всички предварително за съветите :D
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Апр 14, 2004 4:45 pm

Определено няма никакво място за никакъв религиозен спор, защото отговорът на въпроса ти гласи Giant VT (в твоя случай и финансови възможности - вероятно VT3). Не виждам причини за двоумене...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MOD » Сря Апр 14, 2004 4:55 pm

[quote="TOYAGA"]

Определено няма никакво място за никакъв религиозен спор, защото отговорът на въпроса ти гласи Giant VT (в твоя случай и финансови възможности - вероятно VT3). Не виждам причини за двоумене...

[/quote]


Взимам го под внимание ( вярно е, че не бях се замислил за този производител ;):D:D:D ) , но на сайта на Giant виждам само VT 1 и VT 2 ? :?:( гледам [url=http://www.giantbicycle.com/uk/030.000.000/030.000.000.asp?lYear=2004&bikesection=8810&range=132&mode=rangelist]това[/url] )
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Апр 14, 2004 5:05 pm

Аз пък по изключение гледам това

[url]http://www.bas-bg.com/bike/bike_index.php?showdetails=116[/url]
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот koko » Сря Апр 14, 2004 6:05 pm

Giant
VT3
VT3
Price: 2999 lv.
- Рамка с ALUXX SL butted тръби с HydroForm обработка, Variable Travel система на окачване, Manitou Swinger Air амортисьор, регулируем 5/5.75" ход
- Вилка Mantiou Black Comp, 90-120мм ход
- Дискови спирачки Avid CPS, 6" ротори
- Обтегач Shimano LX, декланшор и команди Shimano Deore
- Курбели и касета RaceFace Ride XC ISIS
- Гуми Hutchinson Scorpion Airlight, 26x2.0"
- Размери: 18.5", 20.5"
<< Back

© 2004 BAS Ltd. All rights reserved.
webmaster


Samo edna malka podrobnost-2x nad price range na MOD e tova kolelo;)
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Апр 14, 2004 6:30 pm

[quote]Samo edna malka podrobnost-2x nad price range na MOD e tova kolelo[/quote]


Мда, но MOD си има спирачки (вероятно и не само тях) и е скътал 1600 лева. Моята мисъл беше за операция, която започва от изходна позиция 2999 - 1600 = 1399, продължава с разсъждение какво още може да се свали от рамката (респ. да се замени на първо време с това което MOD си има) и приключва с бурни преговори на "Голо Бърдо" :D:D:D...

Ако на финала се окаже, че е необходима малка допълнителна инвестиция, то тя при всички случаи ще си заслужава, имайки предвид какво представлява VT пред изброените в началото на темата DRAG BEHEMOTН, DRAG F4, DRAG F5 и RAM AC...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Сря Апр 14, 2004 7:41 pm

[quote="MOD"]
- DRAG F5 ( зависи от много неща, но определено това е рамката,
[/quote]

DRAG F5 наличност месец май
[img]http://free.bol.bg/helixs//F5.jpg[/img]
[color=red]edit[/color] Alu7005,ход 120мм при 40мм ход на шока
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот koko » Сря Апр 14, 2004 9:07 pm

Tailor,
ako moze6/ima6 zelanie/pozvoleno ti e/ pusni malko orientirova4na informatziq za F5.Primerno prednazna4enie/teglo/hod...

Toyaga,
po temata s otstapkite :):) q spodeli kak se izkarvat 4ak tolkova golemi.Misla 4e na vsi4ki 6te e polezno da znaem:).

MOD,
ti spomena ne6to za vilkite,koi si struvat i koi ne.Nqkolko kara4a na epic XC i all-mountain s baq opit se "kalnat" v Marzochhi.I to ne tezkite im modeli a Z5-4ki i MX-4eta(uf estestveno kvo mi stava).Otzivite sa 4e stavat za bezotgovorno i zdravo karane.
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Сря Апр 14, 2004 10:34 pm

Abe F5 kato go gledam po-biva ot F4.Stava za lek FR,no ne6to 4eloto mai niama mnogo golemi usilki,no puk zadnicata e puti po-dobre izmislena ot tazi na RAM AC,glvano zaradi podsilkite nad sedalkata i plankite na koito se zakpreia shoka za prednia triugulnik,no shte iz4akame i 6te vidim.Zasega ne e zle.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Чет Апр 15, 2004 9:01 am

[quote="TOYAGA"]

[quote]Samo edna malka podrobnost-2x nad price range na MOD e tova kolelo[/quote]


Мда, но MOD си има спирачки (вероятно и не само тях) и е скътал 1600 лева. Моята мисъл беше за операция, която започва от изходна позиция 2999 - 1600 = 1399, продължава с разсъждение какво още може да се свали от рамката (респ. да се замени на първо време с това което MOD си има) и приключва с бурни преговори на "Голо Бърдо" :D:D:D...

Ако на финала се окаже, че е необходима малка допълнителна инвестиция, то тя при всички случаи ще си заслужава, имайки предвид какво представлява VT пред изброените в началото на темата DRAG BEHEMOTН, DRAG F4, DRAG F5 и RAM AC...

[/quote]


Да, като цяло това може би е вариянта ...
А и аз като цяло съм склонен да карам още няколко месеца Бомбата, след което да се кача на нещо доста по-добро
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Апр 15, 2004 9:06 am

@ коко

[quote]Toyaga,
po temata s otstapkite q spodeli kak se izkarvat 4ak tolkova golemi.Misla 4e na vsi4ki 6te e polezno da znaem.[/quote]


:D:D:D Никъде не съм споменавал думата "отстъпки" - още по-малко в съчетание с прилагателното "големи"... Единственото, което споменах, беше думата "преговори" в съчетание с прилагателното "бурни". Ако въпросът ти е как се водят бурни преговори - ами като обикновени, но по-бурно...:D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Апр 15, 2004 9:12 am

[img]http://free.bol.bg/helixs//DRAGF5.jpg[/img]

Мда, рамката на тва нещо определено изглежда като най-доброто All Mountain/Enduro/Trail-МТВ, което аз лично съм вижнал до момента под марката на български производител. Не би било лошо снимката да бъде малко по-големичка и да се постне малко повече инфо за материала на рамката, теглото, геометрията и конструкцията на ставите...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MOD » Чет Апр 15, 2004 9:57 am

F5 е красива, много красива рамка ( и е напълно възможно да пламне любов от пръв поглед, освен ако вече не е ;)[:p]:D )...
Определено е имало смисъл да се колебая ...

Сега е нужна повече информация за F5 ... а и за колелото, чиято основа ще е тази рамка ...

И вариянта за All Mountain Bike базиран на F5 ми се струва много удачно решение за моето положение ...

Поне вече е само дилема - GIANT VT vs DRAG F5 ;);):D:D:D
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikezilla » Чет Апр 15, 2004 11:06 am

а прочутия НРС не става ли за алл-маунтайн байк?
все пак , онзи пич (забравих му името) го качи на вулкан, и слезе бая брутално от него.

а НРС3 струва точно 1600 лв, със спирачките.
Аватар
bikezilla
 
Мнения: 806
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Май 01, 2003 12:55 am

Мнениеот TOYAGA » Чет Апр 15, 2004 12:17 pm

[quote="bikezilla"]

а прочутия НРС не става ли за байк?
все пак , онзи пич (забравих му името) го качи на вулкан, и слезе бая брутално от него.

а НРС3 струва точно 1600 лв, със спирачките.
[/quote]


Много зависи от това кой какво разбира под "алл-маунтайн". "Националната Разузнавателна Служба", както ти го наричаш, е конципиран като XC-Race-велосипед и с известни модификации може да бъде доведен до смислена здрава конфигурация със 100 мм ход отпред и 95 мм ход отзад - за мен подобно возило е доста универсално и в този смисъл е "алл-маунтайн", но за друг ходът може да се окаже недостатъчен, а рамката недостатъчно здрава. VT от своя страна е конципиран по начало като Enduro и с известни модификации може да бъде доведен до Light FR-возило. На който и това не му стига - минава на AC или DH...

Що се отнася до Мануел Бустело, в неговия случай определящо е било теглото (защото е катерил вертикална стена с велосипеда на гръб) и ефективността при катерене. Не знам откъде знаеш колко "брутално" се е спуснал... според мен се е спуснал съвсем нормално.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот axelmax » Чет Апр 15, 2004 1:20 pm

абе аз неразбирам ама колелото за всекви терени си колелото за fr,но сас по -малко тегло и по малко ход отпред/100-120 и отзад100-120мм
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот KiZZo » Чет Апр 15, 2004 2:03 pm

Имам един въпрос - защо на Драг Ф5 пише Ф4 ? :D. И още един - за челния ъгъл - така ли ми се струва или е доста малък?
KiZZo
 
Мнения: 498
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Окт 22, 2002 1:43 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот тучо чучо » Чет Апр 15, 2004 2:41 pm

[quote="KiZZo"]

Имам един въпрос - защо на Драг Ф5 пише Ф4 ? :D. И още един - за челния ъгъл - така ли ми се струва или е доста малък?
[/quote]

Пише Ф4, защото е нямало готов стикер Ф5, още повече, че е лепен преди 6 месеца.
А челният ъгъл не е малък, а по-скоро е голям при вилка с такъв ход - трябват й още сантиметър-два. Виж с мойта ще е друго нещо:D
Аватар
тучо чучо
 
Мнения: 1406
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:32 am
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Апр 15, 2004 2:53 pm

Според мен ъгъла такъв, какъвто е на снимката, си е екстра за Тrail-приложение - в този си вид тва нещо ще е доста повратливо и приятно за каране. По-малко ме кефи доста късата лапа ибезумното издигане на кормилото - аз лично бих предпочел с 10 мм по-дълга и някакъв нормален lowriser.

@ тучо чучо

Верно изглежда добре рамката...;)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MOD » Чет Апр 15, 2004 2:54 pm

[quote="тучо чучо"]

[quote="KiZZo"]

Имам един въпрос - защо на Драг Ф5 пише Ф4 ? :D. И още един - за челния ъгъл - така ли ми се струва или е доста малък?
[/quote]

Пише Ф4, защото е нямало готов стикер Ф5, още повече, че е лепен преди 6 месеца.
А челният ъгъл не е малък, а по-скоро е голям при вилка с такъв ход - трябват й още сантиметър-два. Виж с мойта ще е друго нещо:D
[/quote]


Според мен едно Цоки Z150 ще му е лика-прилика ;):D:D:D
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Апр 15, 2004 3:19 pm

Без съмнение "...едно Цоки Z150 ще му е лика-прилика" в случай, че ще търсиш по-скоро FR-уклон в стила на каране... Aко вървиш по-скоро към ЕХС/Trail/Enduro според мен по-добро решение би била Marathon S 120 или Minute с RTWD.

Естествено, може да се мисли и за Nixon с IT, който да покрие целия диапазон "ход/тегло/стабилност" ама там все още има само PR-хвалби без никакво реално покритие... ЕDIT За малко да забравя :D - и за RS Pike може да се мисли разбира се, но ще трябва да изчакаме xtr да сподели лични впечатления.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот тучо чучо » Чет Апр 15, 2004 3:39 pm

[quote="TOYAGA"]

Според мен ъгъла такъв, какъвто е на снимката, си е екстра за Тrail-приложение - в този си вид тва нещо ще е доста повратливо и приятно за каране. По-малко ме кефи доста късата лапа ибезумното издигане на кормилото - аз лично бих предпочел с 10 мм по-дълга и някакъв нормален lowriser.

@ тучо чучо

Верно изглежда добре рамката...;)
[/quote]

Лапата и кормилото наистина не са тези, които трябва да са на такова колело, но то така или иначе е сглобено само за проба.
Оффффффф топик: ама и аз ти пратИх мейл, точно навреме, нема що...:8D:
Аватар
тучо чучо
 
Мнения: 1406
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:32 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Чет Апр 15, 2004 9:00 pm

[quote="MOD"]

И вариянта за All Mountain Bike базиран на F5 ми се струва много удачно решение за моето положение ...

[/quote]


Аз казвах ли ти нещо миналата седмица, а? ;)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот screamBoy » Чет Апр 15, 2004 10:39 pm

F5 (предпочитам да летя F16 - по-маневрен е и е по-пригоден за въздушен бой) може ли да се направи с по-малко ход (около 100мм) и има ли го в други цветове на основния триъгълник ?
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот tailor » Пет Апр 16, 2004 10:47 am

[quote="screamBoy"]

може ли да се направи с по-малко ход (около 100мм)
[/quote]

Хода зависи от задния амортесьор
[quote="screamBoy"]

има ли го в други цветове на основния триъгълник ?
[/quote]

Да
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот C_Mo » Съб Апр 17, 2004 4:24 pm

[quote="TOYAGA"]

Без съмнение "...едно Цоки Z150 ще му е лика-прилика" в случай, че ще търсиш по-скоро FR-уклон в стила на каране... Aко вървиш по-скоро към ЕХС/Trail/Enduro според мен по-добро решение би била Marathon S 120 или Minute с RTWD.

Естествено, може да се мисли и за Nixon с IT, който да покрие целия диапазон "ход/тегло/стабилност" ама там все още има само PR-хвалби без никакво реално покритие... ЕDIT За малко да забравя :D - и за RS Pike може да се мисли разбира се, но ще трябва да изчакаме xtr да сподели лични впечатления.
[/quote]


Много добро ... и Pike и Reba. Не бих сложил Z150 след като иога да имам 1кг по-лека вилка с добра хидравлика на по-добра цена.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Съб Апр 17, 2004 6:45 pm

[quote="screamBoy"]

предпочитам да летя F16 - по-маневрен е
[/quote]


Da be da, no-maHeBpeH caMo deto BG He my cTira da 3aBue :D
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Апр 17, 2004 7:09 pm

:offtopic:
[quote="velco"]
Da be da, no-maHeBpeH caMo deto BG He my cTira da 3aBue :D
[/quote]

Бъркаш се с МиГ-25, те бяха тези дето докато наберат максималната си скорост (приблизително 3000км/ч) нарушаваха нечие въздушно пространство. Същия ефект би се получил и с МиГ-31, но такива на въоръжение никога не сме имали. И двата модела обаче са оптимизрани за полет на висока скорост (първия за да се измъкне по-бързо от разузнаваната територия, втория за да настига крилати ракети), докато Falcon-чето си е за близък въздушен бой, американската алтернатива на МиГ-29. Ако си виждал нашите пилоти какво правят с 29-ките, значи знаеш какво горе долу може и F-16 (с тази разлика че при опит за "Кобрата на Пугачов" губи подемна сила) :D

[/offtopic]
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот DeMoN » Съб Апр 24, 2004 8:41 am

Abe az ve4e se vlubih v f5.
PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG PARTYSTARS.BG ..........................................
DeMoN
 
Мнения: 522
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Фев 28, 2004 10:36 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот AgentOrange » Съб Апр 24, 2004 1:38 pm

[quote="MOD"]


Поне вече е само дилема - GIANT VT vs DRAG F5 ;);):D:D:D
[/quote]


Т.е. не те интересува колко добре работи horst link задницата на RAM AC '04? :)
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта