:lolup::lolup:
и главата на винта да не е с остър ръб !!! За изолация между главата на винта и вътрешната гума използвах вътрешна гума от кола, за лепилото беше някво за гума. От другата страна между гайката и гумата е добре да има шайба, размера се преценява по големината на грайфера. За предпочитане нова гума има достатъчно евтини, които стават за целта
За лепилото не се сещам какво използвах ама беше за метал. След първия ден каране резбите на винтчетата така се бяха скапали, че гайките си останаха завинаги! Шипчето с гайката не стърчи повече от 4мм и е напълно безопасно! Гумите са карани 3сезона и са като нови без нито една авария:D [b][b]Когато ги правих нямаше избор на пазара сега ще ти излезне 2пъти по-скъпо тази процедура отколкото да си ги купиш!!! [/b][/b]
pe60t0 написа:зимна гума с вериги...?
логично би следвало да се постави и този въпрос...идеи, мнения, препоръки ?
MonsterFlame написа:abe ne se li seti da sloji6 gaiki otgore na boltovete
FireFoXa написа:...Витоша, снежец, перфектно...

screamBoy написа:хубави гуми за ФР целогодишно
Потребители, разглеждащи този форум: ммк и 16 госта