Спирам оглеждам се... и що да видя: останал съм без курбел
Колелото е на два месеца. Сглабяно е от производителя. Аз не съм се сещал да ги гледам тия болтове как са завити. Ама хич не очаквах да ми се случи такова нещо:yawn2: Естествено не можах да намеря болта и се прибрах на един курбел прибутвайки. Беше ужасно.
Та въпроса ми е: Нормално ли е да се случи такова нещо? Може ли да се каже, че производителя (хората, дето са сглабяли колелото) не са си свършили добре работата по сглобяването, при положение, че са минали 2 месеца от покупката (аз си мисля, че трябваше да се случи по-рано, ако бяха виновни те)? Вие проверявате ли си редовно тези и други болтове по колелото ?
P.S. После дадох 4лв за нов болт



. Почистих си го добре, гресирах го и го затегнах добре и луфта изчезна, но ме гложди мисълта, че съм го повредил трайно и след известно време пак ще отвори луфт и т.н.. ще си плаче за смяна... Мислите ли, че процесът е необратим? И че след като веднъж е почнал да се "яде" шлицът - ще продължи. Мога ли да направя нещо за да го спася? Да ползвам примерно някаква по-специална грес за уплътнение между оста и курбела. И разбирасе да го наглеждам по-внимателно и при отварянето на най-малкият луфт да го затягам, защото точно карането с луфт му е е*ало м****а.
И накрая: Дали се продава само ляв, или само десен курбел (освен на старо разбирасе), или само комплекти вървят. Някой знае ли?