1во - развиите червената и синята врътка на шока с шестограм 1мм и махнете пружината;
2ро - с камък 10мм или ключе 10 зазвиите прелоада какта на снимката (в шока има високо налягане преди да я развиете изпуснете налягането на компресионната камерата(стъпката не важи за м22ар)

3то - развиите тапата която държи шиша както е показано на снимката

( при м22ар се развива с помощтта на по различен инструмент с 2 пъпки или с пробойче и чукче);
4то - вътре се вижда пакета гумички и семеринги - с 1 рязко издърпване буталото ви остава в ръцете а вие сте целите в масло( по- лекичко по-добре)

5то - изсипете хубаво мръсното масло ( да не остава вътре

6то - навийте кранчето за комприесията обратно
7мо - налейте масло до вътрешния ръб на шока - 1см под горния

8мо - сложете буталото както сте го извадили и завиите тапата на шока (знам че е трудно да натискате и въртите ама нищо лесно нема

9то - върнете пружината и врътките на ребаунда и компресията по места
10то - вече имате напълнен шок честито
ПС; не съм писал как се разглабя кранчето на компресията и цялото бутало защото има много пружинки и малки елементи които не е нужна да ремонтирате - те не се скапват
ПС2; надявам се да съм полезен на някой
