screamBoy написа:Готиното да слагаш по 2 шайби вместо 1 е че между тях може да сложиш малко грес.
Мда, след което всичката мръсотия летяща от задното колело ще полепне там, ще образува абразивна паста и ще започне да стърже още повече, където свари.
@Isidor: ако е както си го представям, би трябвало да им сложиш по една пластмасова шайба (най-добре от тефлонизиран найлон) под главите на болтовете, за да няма триене, но все пак да се обира луфта. Пусни снимки ако искаш по-подробен отговор.
След това не е никак зле си прегледаш всички лагери на задницата, най-вече главните, защото нищо чудно да заяждат заради клеясване или ръжда. Ако е така, трябва да ги смениш/смажеш, защото задницата се подлага на неравномерни усилия, което не е много добре.
Ако това не помогне и още чувстваш шока неотзивчив, напръскай шиша със силиконов спрей - така ще се махнат прахоляци от семерингите и е възможно да усетиш разлика.
Ако пак е неотзивчив, значи му трябва сериозна профилактика.
Ако и след профилактика няма промяна, възможно е от каране с разхлабени болтове някъде да имаш леко изкривяване, което да кара буталото на шока да влиза под лек ъгъл в тялото (да не е съосно) и оттам да чувстваш триене, когато болтовете са стегнати. Не е зле да се провери за този вариант преди да се охарчваш за профилактика.