Ще си позволя да обобщя повечето неща, написани в темата, които според мен са грешни, за да не се излъже някой...
За теглото на байка вече казах, че не знам колко е, но определено не е 30кг, нито пък 25...това е състезателен байк, така че се гони по-ниско тегло и аз бих заложил на предположение между 18 и 20кг.
Не знам дали има такова нещо като карданни скорости, не съм запознат. Това, което знам със сигурност обаче е, че все още на широката общественост не е напълно известно какво точно има в скоростната кутия на RN01! Първоначалните данни (наречени от TOYAGA "спекулации"в една стара тема, сигурно с право) бяха за нещо от типа CVT (вариаторна кутия), обаче по-новите "разкрития" говорят за доста по-просто нещо, а именно за компактна система от дерайльор, верига и зъбни колела, поместени и защитени от стените на кутията. Ако на това му се викат карданни скорости....нямам думи
Скоростната кутия наистина не е G-Boxx. Но е също толкова невярно твърдението, че G-Boxx се използва само от Nicolai. Който се интересува защо е невярно, има много начини да си намери информация, включително в сайта и форума.
За вилката, която напоследък е Showa (при най-първите варианти беше Kayaba), съм чувал все хубави неща, ама чак пък за компютърно регулиране... Не мога априори да го изключа като теоретична възможност, ама все пак поне да беше посочил някакъв източник на подобна информация. Защото в момента звучи като най-обикновен смешен слух и нищо повече.
Axle-to-crown, както показва самото значение на думите, е разстояние от оста на главината до короната на вилката (долната корона при двукоронните). Колкото и да се напъва някой производител, трудно ще направи вилка, при която ходът да е колкото това разстояние

Flex явно си мисли, че axle-to-crown е разстоянието от оста до арката, но дори и тогава пак е в грешка, защото не е е обърнал внимание на това, че вилката е обърната и това, което той си мисли за долни тръби, всъщност са предпазители.
Абе изобщо...седем пъти мислете, веднъж пишете, че иначе глейте к'во стаа!
