Дрифт на Витоша.

За теми, които не са свързани с планинското колоездене. Използвайте го за всичко извън любимия ни спорт (други хобита, развлечения, прояви, интереси, проблеми и т.н.), за които искате да споделите/побъбрите/поспорите с останалите членове на форума.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 700 / 700 / 5

Мнениеот Dragan_Trial » Вто Яну 09, 2007 3:16 pm

Не знам коя кола е по-стабилна - Ладата или Вектрата! Двете коли просто са несравними! Едната е модел от 60те години, а другата от края на 80те! :) Ладата със сигурност е по-стабилна от една обикновена Лада, а Вектрата си е стандарт, но най-вероятно пак е по-стабилна от моята Лада! Кофти тръпка! :( Иначе на Вектрата нищо и няма, а аз си изкривих престилката на колата отпред в едни храсти! :) Марин си е по-шОфер от мен! :)
Аватар
Dragan_Trial
 
Мнения: 38
Рейтинг: 1265
Регистриран на: Вто Юни 22, 2004 7:55 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria - 0888339683

Мнениеот Windstream » Сря Яну 10, 2007 4:08 am

bluskanie написа:И последно... Въртенето на гуми, рязкото спиране/тръгване НЕ Е НАРУШЕНИЕ на Закона За Движение По Пътищата :beer:

Де и наште ченгета тук да мислеха като теб, а те гадовете $500 глоба и 2 точки искаха да ми пишат лятото на Dream Cruise-а точно заради въртене :crazy:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Re: Windstream?

Мнениеот Windstream » Сря Яну 10, 2007 5:01 am

Dragan_Trial написа:Windstream, я пак кажи за двойната предна стабилизираща щанга! Тя хваща долния носач и купето - всъщност е торсионна щанга и не разбирам какво толкова натоварва, та чак и греда над двигателя да трябва да слагам (не, че не съм обикалял разни стругари да питам колко ще ми излезне една такава разпънка - няколко приятели от Лада Клуб България имат такава и са доволни)!


Гледана отстрани стабилизиращата щанга наистина си е торзионна пружина, но спрямо надлъжната ос на колата си е баш твърд лост: представи си че правиш рязък десен завой, спрямо кардана примерно центъра на тежестта на купето ти прави въртящ момент наляво (counterclockwise), изместването на лявото долно рамо на предното окачване нагоре обаче измества и левия край на стаблизаращата щанга нагоре, а покрай него се опитва да мръдне и лявата предна част на купето нагоре - спрямо коляновия вал на мотора примерно купето получава въртящ момент надясно (clockwise). Тия двата въртящи момента се наслагват, в резултат на което купето се опитва да се суче в областта пред предния прозорец. Меката стабилизираща щанга поема голяма част от силите действащи на носачите и пораждащи това усукване, обаче ако сложиш по-корава щанга (или в твоя случай две) тази й абсорбираща способност е доста по-малка, съответно по-голяма част от силите действащи на окачването ще се предават на купето, увеличаващи сученето му.

Това е горе-долу теорията, доста отгоре-отгоре - намери си учебник за дизайн на окачвания, там би трябвало всичко да си го пише в повече подробности отколкото би ти се искало да прочетеш ;) Между другото, осите на кардана и коляновия вал ги избрах защото обикновено лежат по средата на равнината свързваща центровете на 4-те колела, пак бая грубо приближение.

Иначе двойната предна стабилизираща щанга не съм си я измислил аз - видял съм я както по сайтовете за унгарските Лади, така и сумати мои приятели имат такива щанги по колите си от много много време и никой още не се е оплакал да му се е счупило нещо!

Е, щом е доказано че става значи си ОК, ама все пак си имай едно наум и не прекаляваш със скоростта в острите завой през лятото, особено ако гумите ти са някакви по-"лепкави".


Аз лично съм много доволен от предницата на колата в момента - пружините от Нива много добре паснаха след като ги срязах с навивка и половина - колата ляга много по-малко в завоите! Е - возията се доближава до тази на Cross Champion, но избора си е мой! С помощта на фланците и пружините мога да взимам завои, които преди съм взима със 40км/ч, с 60 примерно!:)

А, тоя номер с пружините и аз го приложих на Континентал-а, новите са над 2.5 пъти по-корави и в комбинацията с дебела стабилизираща щанга стой та гледай какво става ако съм в настроение и асфалта е сух и чист, на колко ли шофьори съм им изкарал ангелите изпреварвайки ги в завой от външната страна... Обаче ако ще правиш подобни номера сложи си нископрофилни гуми (ако вече не си го направил де), и непременно гледай да са добри че поднасянето в насрещното платно си е бая кофти изживяване :bigeyes:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Re: Windstream?

Мнениеот Dragan_Trial » Сря Яну 10, 2007 6:58 pm

Windstream, прав си за моментите и натоварването на купето ... извода е - с първа пролет ще се прави разпънка между предните амортисьори! :) Ама ще гледам да е с такъв ъгъл, че да подпира и коша в задната му част! :)
Аватар
Dragan_Trial
 
Мнения: 38
Рейтинг: 1265
Регистриран на: Вто Юни 22, 2004 7:55 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria - 0888339683

Мнениеот GNK » Чет Яну 18, 2007 11:51 am

Да питам коя е песента по време на дрифта? Ако може отговор на ЛС най- добре :)
С П А Р Т А А А А А Изображение
Аватар
GNK
 
Мнения: 300
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 5:20 pm
Местоположение: Стара Загора

Предишна

Назад към Други

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта