hayes nine - проблем

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

hayes nine - проблем

Мнениеот tx3m » Пон Яну 22, 2007 7:27 pm

еми значи скоро си взех такава втора употреба от форума. като я взех беше пълна със въздух, така че я обезвъздуших ( ако се съди по лостчето стана доста добре). накладките мисля че са добри - имат поне по 2-3 мм. диска ми е прав, той също няма проблеми. обаче въпреки, че всичко е наред, не спира добре, дори може да се каже, че не спира, а само намалява скоростта. и тъй като това не е нормално днес я огледах много хубаво, и видях две неща. първото нещо( за което не съм сигурен че беше проблем) видях че едното бутало беше излязло с наколко мм, и го вкарах обратно( в интерес на истината не знам дали това е буталото или малкото нещо в средата му, но вкарах голямото кръгло нещо обратно). а второто нещо което забелязах, и съм сигурен че е проблем, е че при натискане на лостчето, на едно място между двете части на спирачният апарат, избива спирачна течност. мислех си че ще се оправи, ако отвия и след това завия двата винта които придържат двете части на апарата, но не успях нито да ги отвия нито да ги завия. та въпроса ми е, защо не спира спирачката? от тези неща които казах ли е? ако е от тях, ако може, как да се оправят? мисля си ,че с някакво уплътнение на апарата би трябвало да се оправи.
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Re: hayes nine - проблем

Мнениеот did » Пон Яну 22, 2007 7:32 pm

tx3m написа:... при натискане на лостчето, на едно място между двете части на спирачният апарат, избива спирачна течност. ...

та въпроса ми е, защо не спира спирачката?

въйййй...
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: hayes nine - проблем

Мнениеот tx3m » Пон Яну 22, 2007 7:35 pm

did написа:
tx3m написа:... при натискане на лостчето, на едно място между двете части на спирачният апарат, избива спирачна течност. ...

та въпроса ми е, защо не спира спирачката?

въйййй...



това какво ще рече? лошо ли е? :crap:
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот afterburner » Пон Яну 22, 2007 7:40 pm

Transfer Port O-Ring-a м/у двете части на апаратчето може да е заминал, или да се е разместил, което ще рече, че ако е затворено апаратчето докато е разместен, то той пак е заминал :)
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tx3m » Пон Яну 22, 2007 7:58 pm

afterburner написа:Transfer Port O-Ring-a м/у двете части на апаратчето може да е заминал, или да се е разместил, което ще рече, че ако е затворено апаратчето докато е разместен, то той пак е заминал :)


а това нещо, за което говориш, продава ли се, и ако да къде? а и може ли някой да ми каже защо не могат да се отвият винтовете на апарата?
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Вто Яну 23, 2007 11:35 am

tx3m написа: а и може ли някой да ми каже защо не могат да се отвият винтовете на апарата?


Защото са пренатегнати и/или залепени с loctite или подобно.
Опитай с прецизни шестограни за да не прецакаш главата на болта.
Ако я прецакаш, ще трябва да я скъсаш с бормашина, да отделиш двете половини и да развиеш остатъка.

Относно проблема ти - най-добре си поръчай отнякъде rebuild kit. Имай предвид, че щом ти сълзи спирачна течност и спирачката само "намалява", значи ти трябват и нови накладки. Ако тръгнеш по магазини за лагери да търсиш port О-пръстена, имай предвид, че трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е устойчив на спирачна течност (DOT) иначе... :fight:

С две думи - на този апарат му трябва цялостна профилактика.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Вто Яну 23, 2007 7:10 pm

bikerider мерси за изчерпателният отговор. можеш ли (или някой друг-няма значение) да ми кажеш от къде да си взема rebuild kit, и къде трябва да отнеса апарата, за профилактика( не съм от софия и предполагам че за това не знам) ?
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот tx3m » Вто Яну 23, 2007 11:37 pm

П.П. и ако можете ми кажете колко струва тази профилактика, та да знам като идвам до софия колко пари ще ми трябват ?
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Сря Яну 24, 2007 7:25 am

tx3m написа:bikerider мерси за изчерпателният отговор. можеш ли (или някой друг-няма значение) да ми кажеш от къде да си взема rebuild kit, и къде трябва да отнеса апарата, за профилактика( не съм от софия и предполагам че за това не знам) ?


Ами най-добре е да се обадиш по магазините и да ги попиташ - някъде имаше тема с адреси и телефони на магазини...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Сря Яну 24, 2007 6:18 pm

значи днес успях да разглобя апарата. уплътнението мисля че си е здраво, но все пак ще го сменя. обаче видях че двете части на апарата не лягат платно, и за това ще го дам да ми го хванат на . видях също че от едното бутало има отчупено парченце, от което предполагам спирачната течност отива на накладките, и за това спирачката не спира(това обяснява и защо са ми мокри накладките). ето снимка на това за което говоря. може ли някой да ми каже продават ли се бутала(ако това е буталото де) ?
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Сря Яну 24, 2007 6:34 pm

Да, продават се бутала, но ти нямаш нужда от нови. Нащърбването не е проблем, буталата са изолирани с уплътнения между тях и леглата им. Ако не си убеден, че тече оттам няма смисъл да се занимаваш. Може би не е зле да провериш за тези уплътнения, но по-добре не се опитвай да ги вадиш от това им положение, още по-малко да прилагаш усилие към металната част на буталата... трябва да се изкарат навън чрез лоста на спирачката, тоест вътре трябва да има спирачна течност.

Аз лично (по това което пишеш) стигам до извода, че проблема е в самия апарат. Ако ще оправяш повъхностите на половинките внимавай да не отнемеш прекалено много материал, щото после може да имаш проблеми - най-добре само ги полирай. За накладките и буталата защо са мокри - първо оправи двете половинки на апарата и ако пак са мокри виж буталата.

А най-добре разглоби всичко до шушка и започни отначало, така ще стане най-бързо.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Сря Яну 24, 2007 6:43 pm

bikerider написа:Да, продават се бутала, но ти нямаш нужда от нови. Нащърбването не е проблем, буталата са изолирани с уплътнения между тях и леглата им. Ако не си убеден, че тече оттам няма смисъл да се занимаваш. Може би не е зле да провериш за тези уплътнения, но по-добре не се опитвай да ги вадиш от това им положение, още по-малко да прилагаш усилие към металната част на буталата... трябва да се изкарат навън чрез лоста на спирачката, тоест вътре трябва да има спирачна течност.

Аз лично (по това което пишеш) стигам до извода, че проблема е в самия апарат. Ако ще оправяш повъхностите на половинките внимавай да не отнемеш прекалено много материал, щото после може да имаш проблеми - най-добре само ги полирай. За накладките и буталата защо са мокри - първо оправи двете половинки на апарата и ако пак са мокри виж буталата.

А най-добре разглоби всичко до шушка и започни отначало, така ще стане най-бързо.


еми горе долу сам я разглобил(само не сам вадил буталата и това което е под тях). ще вида като оправа двете половини дали ще се оправи, защото може и като е излизало между тях течността, да е натичало върху накладките. ако пък не се оправи, ще си поръчам бутала. благодаря ти отново за изчерпателните отговори :beer:
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот tx3m » Съб Яну 27, 2007 10:37 pm

такаа. значи вече проблемът с изтичането на спирачната течност е решен- стругарите са свършили добра работа. смених също и уплътненийцето ( о-пръстенче мисля че се казваше). но сега пък стана нещо което не мога да го разбера. значи когато зех спирачата, беше пълна с въздух и се наложи да я обезвъздушавам. първоначално пробвах по начина по който се обезвъздушават спирачките на автомобилите - напомпваш няколко пъти с лостчето, задържаш го в натиснато положение, отхлабваш пробката докато лостчето не потъне до край, затваряш пробката, доливаш течност така че като пуснеш лостчето то да не засмуче въздух, и пускаш лостчето. обаче установих че по този начин обезвъздушаването ставаше мнооого бавно. така че се сетих, че във Fundamentals бях гледал че там ги обезвъздушаваха ( по-скоро пълнеха, но се и обезвъздушаваха по този начин) със спринцовка и едно приспособление с маркучле в средата, ръчно направено мисля, което се монтира на лостчето, когато то е в хоризонтално положение, така че когато със спринцовката се вкарва течност през пробката, тя да не се разлива, а да минава през маркучлето на приспособлението монтирано на лостчето. поиграх си малко и си направих такова приспособлени с подръчни материяли. купих си и спринцовка. и обезвъздуших спирачката перфектно за не повече от 15-20 минути.
Но когато днес повторих абсолютно същата процедура за да я обезвъздуша, нещо не се получи !!! помислих си че може би ще стане по първия начин със напомпването и задържането, но и така не стана. та въпроса ми е защо вече не се получава? дали нещо не правя както трябва?
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот PtD » Нед Яну 28, 2007 2:13 am

Абе доколкото имам идея за нещата, използват се две спринцовки. С едната вкарваш течността от апарата долу, а втората седи като резервоар горе.

Идеята е да вкарваш течността, която "изгонва" въздуха по пътя нагоре. Когато престанат да излизат мехурчетата въздух в горната спринцовка, завиваш гайката долу, махаш горната спринцовка и затваряш резервоара горе.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Нед Яну 28, 2007 8:46 am

@tx3m:
1. Ако си махал буталата е добре преди да ги сложиш да сипеш спирачна течност в леглата им, иначе няма как да изгониш въздуха, който ще вкараш в каналчетата, когато натиснеш буталата в леглата.
2. Натисни буталата докрай в леглата, за да можеш после да центрираш спирачката и буталата да се саморегулират.
3. Всякакъв съд за отгоре ти върши работа, както каза PtD достатъчно е да спрат да излизат мехурчета. За целта обаче маркуча (и лостчето) трябва да са във вертикално положение (или поне под 45 градуса), за да не се задържат микромехурчета в маркуча. Не е зле и да го почукваш докато вкарваш отдолу течност, за да изгониш блокирани мехурчета.
4. Преди да съединиш долната спринцовка с пробката, направи вакуум в нея, за да се съберат всички малки мехурчета образувани при всмукването на течността от шишето или там в какъвто съд ти е течността, след което изкарай мехура с въздух от спринцовката. Когато вкарваш течност, трябва да е бавно и плавно, за да не останат блокирани микромехурчета в маркуча.
5. Като спрат да излизат мехурчета отгоре, натисни няколко пъти лостчето, за да излезе въздуха от цилиндъра, ако е имало там такъв и пак вкарай малко течност, докато спрат да излизат мехурчета.
6. Когато си готов, натискаш леко спринцовката и държейки така затягаш пробката (но не я презатягай, защото върха й, който затваря канала е конусовиден, а тя бидейки куха и алуминиева лесно се прецаква от презатягане). Можеш да ползваш и някаква щипка за маркучето на спринцовката, за да не я държиш постоянно под налягане, че стават мазаници понякога. Целта на занятието е да не се върне течност надолу докато затягаш пробката, тоест да не се всмуче въздух в резервоара.
7. Не е зле предварително да огледаш резбата на пробката и ако е чиста да използваш някакъв уплътнителен агент (тефлонова лента, боя или подобни).
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Нед Яну 28, 2007 11:12 am

1.Еми значи буталата не съм ги махал. преди да сглобя двете части на апарата, ги бях натиснал да си влязат на местата хубаво, така че мисля че не би трябвало да има въздух там където казваш.
2...
3.отгоре лостчето е вертикално( което ще рече на 90 градуса спрямо земята). при вкарването на течност почуквам маркуча.
4.еми да искарвам и всички мехурчета от спринцовката, само че мисля че когато я съединявам със пробката, една малка часто от нея изтича, и може би вкарвам и малко въздух. вкарвам я бавно и плавно(то не че може по друг начин де :) )
5.ето по тази точка обаче има нещо странно. интересното е, че през цялото време когато вкарвам течност, горе излизат мехурчета. спринцовката ми е 50 куб. см. вчера вкарах поне 5-6 и винаги горе излизаха мехурчета. ще пробвам да натисна лостчето няколко пъти както казваш, пък дано по този начин да изкарам въздуха.
6...
7...
Обаче ми дойде една идея, и ако може да ми кажете дали е добра. мислех си, ако не стане и сега по нормалния начин, да пробвам да издърпвам течност през пробката, докато през това време постояно доливам течност от горе през лостчето(така че да не засмуча въздух от там). по този начин си мисля че няма начин да остане въздух в системата(или бъркам? ).
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Нед Яну 28, 2007 5:45 pm

Ако искаш да изкараш въздух надолу, наливайки по-тежка от него течност отгоре няма да стане...

Ако непрекъснато излиза въздух отгоре, значи влиза някъде отдолу. Провери си сглобката на маркуча с пробката, както и резбата на пробката.

Ако имаш още затруднения, по-добре се обърни към сервиз, защото стигаме до точката, в която комуникацията през форум няма да е достатъчна.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Нед Яну 28, 2007 6:06 pm

еми то това е проблема- че тук няма сервиз, в който да ми помогнат. за такъв ще трябва да дойда до софия, а това не се знае кога ще стане. все пак благодаря на всички, които се опитаха да ми помогнат :bowdown: :)
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Нед Яну 28, 2007 6:54 pm

tx3m написа:еми то това е проблема- че тук няма сервиз, в който да ми помогнат. за такъв ще трябва да дойда до софия


Откъде си? Няма ли наблизо до теб някой веломагазин?

Между другото сигурно няма да ти е никак излишно да прочетеш >>това<< (дано ти помогне) :agree:

Edit: сега видях, че си писал, че си от Благоевград...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Пон Яну 29, 2007 6:15 pm

bikerider написа:
tx3m написа:еми то това е проблема- че тук няма сервиз, в който да ми помогнат. за такъв ще трябва да дойда до софия


Откъде си? Няма ли наблизо до теб някой веломагазин?

Между другото сигурно няма да ти е никак излишно да прочетеш >>това<< (дано ти помогне) :agree:

Edit: сега видях, че си писал, че си от Благоевград...


еми то има сервизи, но няма човек, който да ми помогне в тях. иначе в това упътване прочетох частта за пълненето на системата, и видях доста инчересни неща, които мисля че ще ми помогнат. от точка 11 от него, мисля че ще имам полза, само трябва да си намеря подходящо шишенце. а кое точно е "master cylinder" ? също ще пробвам и това което е казано в точка 13. а и са написали че трябва да се премахнат накладките и диска. в такъв случай какво трябва да поставя буталата??? а и само за да съм сигурен че съм разбрал правилно - трябва да вкарам буталата по местата им, а не да ги оставя както са си, нали??? ще видя ако имам време утре сутрин ще се пробвам отново да ги обезвъздуша и се надявам да се получи този път.
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот tx3m » Пон Яну 29, 2007 6:55 pm

забравих да те питам. от горната страна на капачето на лостчето, има едно малко кръгче(мисля пластмасово или гумено,не съм сигурен). то ли се маха при пълненето, вместо цялото капаче??? а и ако е то как се маха, та да не стане някой сакатлък като се опитам да го сваля???
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Пон Яну 29, 2007 8:05 pm

tx3m написа:а кое точно е "master cylinder" ?

Това е цилиндъра в тялото на лостчето, а самото лостче задвижва буталото в този цилиндър, което на свой ред изтласква течност към апарата.

tx3m написа:също ще пробвам и това което е казано в точка 13.

To на практика е същото, което ти казах за стискането на лостчето, само че аз наистина забравих, че трябва да държиш налягане със спринцовката, за да не отидат мехурчетата от master цилиндъра в маркуча, а в резервоара, откъдето да излязат навън.

tx3m написа:а и са написали че трябва да се премахнат накладките и диска.

Аз лично направо си махам апарата, така ми е по-лесно да поставя маркуча във вертикално положение. Накладките трябва да се махнат, за да не би случайно да се накапят със спирачна течност, но аз слагам едни стари и между тях една пластмаска (тя си идва със спирачката, но не знам дали я имаш, всеки случай всякаква пластмаса върши работа), идеята е да не се позволи на буталата да се движат, докато обезвъздушаваш.

tx3m написа:в такъв случай какво трябва да поставя буталата??? а и само за да съм сигурен че съм разбрал правилно - трябва да вкарам буталата по местата им, а не да ги оставя както са си, нали???

Аз лично ги връщам докрай преди обезвъздушаване (тоест натиквам ги докрай в леглата), за да могат после да се връщат докрай, иначе звънтят по диска, което е досадно. Някои хора практикуват обратното, за да бъдат накладките максимално близо до диска (тоест има повече спирачна течност в системата).

Относно т.11, спринцовката върши същата работа, принципа на вкарване е същия - 5 секунди натискаш, после оставяш за момент в спокойно състояние - това помага да се прогони въздуха от маркуча, понеже се избягват завихряния на течността, които биха могли да блокират мехурчета в маркуча. Капачето се вади внимателно с нещо остро (да речем нож) и после с ръка.

За отвора за въздух в резервоара - да, само капачето се маха, под него има малък о-пръстен за изолация. Трябва да имаш някаква изолация за маркуча, който ще излиза оттам - в стандартния bleed kit има конусовидно пластмасово уплътнение за целта, но едва ли е проблем да се приспособи нещо. Ако нямаш нищо такова дръж си нещо като тоалетна хартия подръка, за да бършеш течността ако се разлее оттам.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Пон Яну 29, 2007 9:13 pm

bikerider написа:Това е цилиндъра в тялото на лостчето, а самото лостче задвижва буталото в този цилиндър, което на свой ред изтласква течност към апарата.


мисля че разбрах

bikerider написа:Аз лично направо си махам апарата, така ми е по-лесно да поставя маркуча във вертикално положение


не знаех че трябва маркуча да е във вертикално положение. досега винаги си ми е бил огънат около кормилото. може би и заради това ми е трудно да я обезвъздуша.

bikerider написа:Аз лично ги връщам докрай преди обезвъздушаване (тоест натиквам ги докрай в леглата), за да могат после да се връщат докрай, иначе звънтят по диска, което е досадно. Някои хора практикуват обратното, за да бъдат накладките максимално близо до диска (тоест има повече спирачна течност в системата).


а като ги върна докрай в леглата им, няма ли после като сложа накладките и диска, да потъне лостчето, и да стане прекалено меко(с по голям ход на спиране)

bikerider написа:Относно т.11, спринцовката върши същата работа, принципа на вкарване е същия - 5 секунди натискаш, после оставяш за момент в спокойно състояние - това помага да се прогони въздуха от маркуча, понеже се избягват завихряния на течността, които биха могли да блокират мехурчета в маркуча.


аз доколкото разбрах това, което пишеше във упътването, е че след 5 секунди, когато пуснеш шишето, то би трябвало да всмуче въздуха(или не съм го разбрал правилно?)

bikerider написа:За отвора за въздух в резервоара - да, само капачето се маха, под него има малък о-пръстен за изолация. Трябва да имаш някаква изолация за маркуча, който ще излиза оттам - в стандартния bleed kit има конусовидно пластмасово уплътнение за целта, но едва ли е проблем да се приспособи нещо. Ако нямаш нищо такова дръж си нещо като тоалетна хартия подръка, за да бършеш течността ако се разлее оттам.


еми ще видя какво ще успея да приспособя (може би някоя сламка облепена със гума от вуншната страна). иначе ако ти имаш някоя идея кажи.

инче до сега почти всеки път когато съм се опитвал да я обезвъздуша, накладките и диска са били мокри от течността. след това естествено ги измивам със вода. та дали са се прецакали по някакъв начин??
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Пон Яну 29, 2007 10:52 pm

а като ги върна докрай в леглата им, няма ли после като сложа накладките и диска, да потъне лостчето, и да стане прекалено меко(с по голям ход на спиране)

Не, това е отворена система, като припомпаш няколко пъти накладките се приближават на оптимално разстояние.

аз доколкото разбрах това, което пишеше във упътването, е че след 5 секунди, когато пуснеш шишето, то би трябвало да всмуче въздуха(или не съм го разбрал правилно?)

Шишето/спринцовката е долу ;)
Отпуска се, за да се даде шанс на мехурчетата да излязат нагоре по маркуча.

инче до сега почти всеки път когато съм се опитвал да я обезвъздуша, накладките и диска са били мокри от течността. след това естествено ги измивам със вода. та дали са се прецакали по някакъв начин??

Накладките да - трябват ти нови. Диска можеш да го измиеш с обезмаслител и после студена вода.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Пон Яну 29, 2007 11:01 pm

bikerider написа:Шишето/спринцовката е долу ;)
Отпуска се, за да се даде шанс на мехурчетата да излязат нагоре по маркуча.

да знам че е отдолу, просто си мислех че по някакъв начин като все едно трябва да се истегля малко от системата, и след това пак да се допълва. това ми беше мисълта.

bikerider написа:Накладките да - трябват ти нови. Диска можеш да го измиеш с обезмаслител и после студена вода.


еми щом трябва, ще ги сменявам, само първо да оправя спирачката де :)
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград

Мнениеот bikerider » Вто Яну 30, 2007 2:00 pm

успех :agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tx3m » Нед Фев 04, 2007 8:20 pm

Вчера имах време, а и беше топло, та се позанимавах със спирачката. и УСПЯЯЯХ да я обезвъздуша :) мерси на всички който ми помогнаха да реша прблема си :beer:
Аватар
tx3m
 
Мнения: 324
Рейтинг: 1371
Регистриран на: Пон Яну 23, 2006 12:22 pm
Местоположение: Благоевград


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта