
NikR написа:@bikerider ти очевидно си нямаш представа че съкращението РАМ е на англииски също. Но това няма значение. Да не би емблемата на РАМ да прилича на съкращението?
PtD написа:Амин!
Admin написа:Да ви кажа честно, вече преливате от пусто в празно, така че не знам защо още спорите. Това, което стана ясно дотук е, че липсва общоприета дефиниция на доста от нещата, за които спорите и не знам при това положение как бихте могли да се убедите един друг в каквото и да билоИма достатъчно логика и в двете позиции, всичко зависи от това коя дефиниция ще изберем за отправна точка. Моето мнение е, че макар чисто технически рамките да са тайвански или каквито са там, в крайна сметка марката е българска и следователно с каквото и да накичите тази рамка, велосипедът ще е "български". С други думи, за тайвански рамки има смисъл да се говори от гл.т. на производителите на велосипеди. От гл.т. на потребителите е излишно, защото независимо дали рамката е направена в Тайван, Китай, САЩ или Европа, това нищо не значи само по себе си. "Отговорността" за рамките и велосипедите като краен продукт се носи от съответния производител и е важно само качеството, което той предлага.
PtD написа:Амин!
Admin написа:"Отговорността" за рамките и велосипедите като краен продукт се носи от съответния производител
Мъро написа:За рамките е друго обаче, не можеш да отречеш
Мъро написа:За какъв чеп изобщо спорим?
Мъро написа:Ако условно приемем, че брандирането е 20% от производствения процес, то рамките все пак си остават 80% чуждо производство.
Мъро написа:
Ако условно приемем, че брандирането е 20% от производствения процес, то рамките все пак си остават 80% чуждо производство.
Не само са твърде условни, а и не са верни. Admin обясни пределно ясно защо.
този продукт е български, независимо че 80% от изходните му "съставки" са произведени извън България
NikR написа:След като и ти и админ сте съгласни че това е въпрос на дефиниция, защо ВАШАТА дефиниция да е вярната (не че сте дали някаква, макар и условна)
този продукт е български, независимо че 80% от изходните му "съставки" са произведени извън България
1. това звучи като: "български са ПЪК!!!!!"
или:
"Ще ги нари4аме "5 български ябълки" независимо че 4 от 5 ябълки са китайски и една е българска"
NikR написа:На РАМ какво пише? "Build in Bulgaria"
Поне да беше измислен дизайна на рамката в България... на това му викам ЛИПСА на БГ интелектуален труд в продукта.
NikR написа:бла бла проценти дрън-дрън
bluskanie написа:Но производство на рамка е друга работа. Знаеш го прекрасно, така че не ни обяснявай какво е интелектуална собственост.
bluskanie написа:Ху да фак кеърс за продукта?
защо ВАШАТА дефиниция да е вярната
това звучи като: "български са ПЪК!!!!!
NovemberCharlie написа:Една от възможните дефиниции е следната:
Всеки продукт следва да се счита за произведен в дадена страна, ако в тази страна са изразходвани най-голямата част от средствата за производствотото му, което включва всички преки и непреки разходи, но не по-малко от ....% от всички разходи.(например 25 %)
П.П Приемам всякакви корекци и предложения за промяна.
bikerider написа:bluskanie написа:Но производство на рамка е друга работа. Знаеш го прекрасно, така че не ни обяснявай какво е интелектуална собственост.
Ей го и другия мъдрец. Дефинирай "производство" като си толкова начетен. Според теб производство е концентрирана географски активност, така ли? Тоест ако искам да рамката X да е българска, значи непременно трябва до последното винтче да е произведено в България? По тая логика НЯМА БЪЛГАРСКИ РАМКИ сладур, освен може би Балкан и Робифир ма и за тях не е сигурно.
Според теб производство е концентрирана географски активност, така ли?
Нужните условия за тестване на артикула. Довършителни работи.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 350 госта