Manitou Metel RP Протече

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Manitou Metel RP Протече

Мнениеот KRAZzy » Чет Мар 29, 2007 10:50 am

Шокът е на повече от година. Имах проблем с платформата (предполагах че е от платформата) - когато байкът се намира дълго време в покой, при натискане на задницата, първите 2 сантиметра влиза номрмално, след което има граница, при която трудно влиза, след нея пак е наред. Реших да бутна кранчето за платформата, което беше в средно положение. Развинтих малко и от там започна да изтича масло. Бързо го завинтих до край, но сега продължава да сълзи. Никога преди не беше текъл.
Предполагам че се е повредил уплътнителя на кранчето за платформата.

Дали има къде да ми сменят маслото и да ми сложат вентил за камерата както и да сменят уплътнителя на кранчето?
Дали ще мога да го направя сам?
Аватар
KRAZzy
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1304
Регистриран на: Вто Апр 27, 2004 3:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Чет Мар 29, 2007 5:57 pm

нищо сложно няма
г-н рам-фр има такова нешо, в бас май са му го правили ;)
принципно можеш и сам ако ти се занимава :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот КънчоДамянов » Чет Мар 29, 2007 8:59 pm

KRAZzy Имаш лично съобщение. :)
Mанши, в BAS беше правен шока, чичо Теко се постара. :)
КънчоДамянов
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 8:07 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Чет Мар 29, 2007 9:26 pm

да, а между другото, шокът май в бас е правен...

p.s.: и не е нищо сложно ;)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот RAM-FR » Чет Мар 29, 2007 9:49 pm

А не е ли нормално от време на време тоя шок да му се прави профилактика и да му се сменят уплътненията ?
Аватар
RAM-FR
 
Мнения: 3516
Рейтинг: 1958
Регистриран на: Чет Дек 29, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Чет Мар 29, 2007 10:09 pm

RAM-FR написа:А не е ли нормално от време на време тоя шок да му се прави профилактика и да му се сменят уплътненията ?


ако не те4е и работи ок- не... (за уплътненията де)
за маслото - да :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот KRAZzy » Пет Мар 30, 2007 1:36 pm

Дам, ще се наложи да се отбия в БАС... Не знам какъв точно трябва да е вентила, какъв вискозитет е маслот и за това не ми се бърка в шока.
Аватар
KRAZzy
 
Мнения: 313
Рейтинг: 1304
Регистриран на: Вто Апр 27, 2004 3:13 pm
Местоположение: Bulgaria


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта