[quote="did"]
Да не би нещо друго да си очаквал? Аз покрай подобни патила вече се понаучих да ...
[/quote]
[color=green][i]Ти добре си се понаучил да заваряваш, аз покрай такива патила се понаучих и колелото да си потягам, но сега какво ? ... Да изуча устройството на колата, хладилника, телевизора и т.н... абе изобщо трябва да си оборудвам цял сервиз за всичко и да се занимавам с какво ли не, вместо това, което ми е работата ??? (е, айде за колелото си е удоволствие, ама другото)... Абе въобще не мога да ги разбера тия "майстори"... как може да се занимаваш цял живот с едно нещо и да не влагаш поне малко душа в това, което правиш... Иначе всички са големи специалисти... като отида на сервиз за колата - редовното "абе това кой ти го е правил бе ееееей, егати майстора" пък после и той си остави ръцете... И нищо неподозиращия юзер само троши нерви и плаща...
Тия пичове ми казаха ела утре - ще е готово. Е, стана след една седмица, а наистина е елементарно. После, като се прибрах, тая джаджа на средата (дето прилича на кокоши крак) така я бяха заварили, че вертикалната тръба нямаше как да влезе. Айде - на менгемето и с пиличката... търкай, търкай... Това е най-"сложния" елемент от цялата "конструкция". Двете тръби са заварени с поне 5 мм разлика вертикално и ъглите са различни - абе видимо е от метри. Те викат "ми кво - нали пак ше върши работа, малко ше е накриво - голем праз"... абе не ми се говори...[/i][/color]
Относно идеите - абе малко ми е куца системата за въртене на "захвата" (клещите). Външната тръба има дупки с резба през няколко мм , а вътрешната - само една. Значи завъртам захвата така че да виждам вътрешната дупка и завивам един винт, който влиза в дупката на вътрешната. Завивам и още един винт който натиска вътрешната за да "помага" на първия че натоварването не е малко. Малко е вероятно, но не изключвам възможността да се скъса носещия винт. Мисля да сложа още една скоба за седалка за да поеме от натоварването. Някакви други по-елегантни и стабилни предложения ? То не голема драма и да се скъса винта - колелото няма да падне а само ще почне да се люшка, ама все пак...
Другото е, че като работя по колелото при натискане леко се клати. Малко се гъне при модифицирания чирашки ключ. Няма изгледи да се счупи, но това клатене малко дразни. Мислих си да заваря допълнителни усилвания там, но се сетих че тогава този "стрес" ще се прехвърли на колелото (колчето или рамката), та може би е по добре да си го оставя така... Какво мислите по въпроса ?
П.П.: ДИД и СПА, абе това майните сте били големи свежари, яко кефите
:banana::banana::beer: