
ето тук най-долу пише ,вилката с колко ход може да се кара
http://www.ridespot.net/product_info.ph ... 527c585a47
чакам компетентни отговори ,моля без оффтопик
axelmax написа:само снимката е на J2,иначе пише за Dart 2
jivkonik написа::offtopic:
Абе хора защо не си купувате вилките с нужния ход?!Или с U-Turn или RTWD системи за да може да си го сменяте когато и както си искате?
klmn написа:J2 си е на 100.Ще осветлиш ли как става това със спейсърите?
jivkonik написа::offtopic:
Абе хора защо не си купувате вилките с нужния ход?!Или с U-Turn или RTWD системи за да може да си го сменяте когато и както си искате?
Какъв е смисъла от тези 25мм?! Точно те ли са нужни за да се оправи геометрията на колелото или височината на предницата или какво? Или като ги имаш ще караш по-агресивно надолу и ще ти е по-удобно!?
bikerider написа:SpoileR написа:НУЖДНИТЕ средстваТова урок по правопис ли беше?
SpoileR написа:НУЖДНИТЕ средства
SpoileR написа:jivkonik написа::offtopic:
Абе хора защо не си купувате вилките с нужния ход?!Или с U-Turn или RTWD системи за да може да си го сменяте когато и както си искате?
Какъв е смисъла от тези 25мм?! Точно те ли са нужни за да се оправи геометрията на колелото или височината на предницата или какво? Или като ги имаш ще караш по-агресивно надолу и ще ти е по-удобно!?
ми...... да.
Пък и не всеки има НУЖДНИТЕ средства да си позволи вилка с НУЖДНИЯ ход!
klmn написа:Бе,не е точно по темата,но щото съм с мека пружина и мн. добре бачка,но лесно свива докрай,ще трябва да и долея масло.
Според RS трябва да е 150 мл.,колко още може да се долее,без да избуши хидравликата?
Другия вариант е с вентил на крака с маслото,но не зн. как ще се получи..
НЕ се ли предлагат по-твърди пружини за нея?!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта