Не съм съгласен с теб относно идеите ти за размер на рамката. Трябва да си вземе рамка съгласно "изчисленията" най-много половин размер по-малка или по-голяма, като разликата може да се компенсира с положението на седалката върху колчето и дължината на лапата. "Малката рамка за градско" както ти я наричаш ще доведе до прегърбване заради късата ефективна дължина на рамката, от там болежки в кръста и т.н. проблеми. А "градско" за мен е 50 -тина, че и повече км на ден. С по-къса за ръста ми рамка надали би ми било приятно.
![icon_smile_wink.gif ;)](./images/smilies/icon_smile_wink.gif)
Късата рамка има предимство надолу - маневрена, пъргава, позволява изтегляне назад. Ако приоритета на дамата е основно спускане - късата рамка става, но мисля че темата не е такава.