може ли Z1 sport 130 да се направи на 150мм

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

може ли Z1 sport 130 да се направи на 150мм

Мнениеот codename47 » Пет Юли 06, 2007 5:58 pm

Става дума за тая вилка: http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ts_id=1121 чух че можело с някакви спейсъри ама само толкоз, гледах и в гугъла ама намерих само това http://www.vttfreeride.com/dossiers/art ... occhi.html от което не ми стана ясно нищо?

пп. всъщност темата е за веломеханик само че не мога да си я изтрия от тука
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот ddevil » Пет Юли 06, 2007 7:22 pm

Не знам до колко е правилно откъм здравина това нещо, но идеята е като разглобиш вилката да махнеш 2-те пластмасови/тефлонови втулки(черни са) които са на "шиша" и сглабяш по същия начин без тях(поне при дот04 беше така).Ако вилката е пружини трябва същите тези втулки да ги сложиш където са пружините за да "обереш" повечето ход на вилката и по-малката дължина на пружините.Ако вилката ти е само на въздух няма нужда от втулките.
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот codename47 » Пет Юли 06, 2007 9:08 pm

и аз се чудя на здравина как ще е
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Юли 06, 2007 10:09 pm

ddevil написа:Ако вилката е пружини трябва същите тези втулки да ги сложиш където са пружините за да "обереш" повечето ход на вилката и по-малката дължина на пружините.


И като обереш повечето ход на вилката това как увеличава хода?
Ем го обираш, ем го увеличаваш, как става така? :dunno:
Да ти е хрумвало, че така просто вадиш тръбите нагоре, без да увеличаваш хода, т.е. само натоварваш челото без никаква реална полза??? Или викаш бой по втулката докато се сгъне :rofl:

@codename47: зарежи тая работа
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот codename47 » Пет Юли 06, 2007 10:13 pm

оок, мерси за отговорите :agree:
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот ddevil » Пет Юли 06, 2007 10:40 pm

bikerider написа:И като обереш повечето ход на вилката това как увеличава хода?
Ем го обираш, ем го увеличаваш, как става така? :dunno:
Да ти е хрумвало, че така просто вадиш тръбите нагоре, без да увеличаваш хода, т.е. само натоварваш челото без никаква реална полза??? Или викаш бой по втулката докато се сгъне :rofl:


едит:Защо няма полза ако както казвам по-долу хода на пружината "побира" новият ход+остава малко екстра или ако вилката е просто на въздух?

Хах...като махнеш втулката от шиша краката на вилката излизат с + дължината на втулката. Респективно като махнеш втулката "хода" на шиша се увеличава,обаче ако е с пружини(тук зависи дали и хода на пружината позволява това увеличаване на хода) дължината на пружините си е за оригиналния ход преди тунинга и като махнеш втулката и извадиш краката от ботушите и сложиш пружините ще ти светне, че пружините се падат по-"надолу" от капачките на краката. И за да компенсираш това,слагаш втулките, които си махнал от шиша-горе при пружината. !Това ако вече си проверил, че хода на пружината ще ти изпълни "новият" ход на вилката и отделно ще останат още хх мм допълнително! Ако хода ти не достига,можеш да пробваш с някоя пружинка да компенсираш разликата на мястото на втулката, но не се знае ефекта какъв ще е и най-вероятно цялата тая работа няма да стане перфектно лесно.
Ако съм разбрал правилно за това ме коригира или?
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Юли 06, 2007 11:09 pm

При някои модели на Марзочи със ССВ хидравлика(ДиДжей 3/ДОТ/МХ Ком например) хода на вилката се "регулираше" посредством промяна позицията на едни "втулки"(не се сещам правилното име в момента);
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот ddevil » Пет Юли 06, 2007 11:10 pm

HepBeH_XaMcTep написа:При някои модели на Марзочи със ССВ хидравлика(ДиДжей 3/ДОТ/МХ Ком например) хода на вилката се "регулираше" посредством промяна позицията на едни "втулки"(не се сещам правилното име в момента);


Аз за този "тип" говоря :agree:
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот MAN6 » Съб Юли 07, 2007 2:01 am

на вилката от втория линк- може. но на тая с ета-та ще ти трябват нови шишове...
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта