Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот oduh » Вто Юли 10, 2007 4:52 pm

n1Tr0 написа:Бих искал да помоля за мнението ви относно Drag Ontario Pro, което се пада средната версия м/у стандартното и ТЕ. Струва около 460лв, вилка SR Suntour XCM със заключване, цял монтаж Acera. Другото е като на стандартното. Моля ви, посъветвайте ме дали си заслужава 75-те лева отгоре на основния модел. Благодаря предварително


Аз ти предлагам, ако имаш идеята да го купуваш това онтарио, да бързаш. Дори да си намерил бройка в някое апокрифно магазинче, ще свършат преди да си се усетил.
oduh
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пет Юни 22, 2007 2:48 pm

Мнениеот n1Tr0 » Вто Юли 10, 2007 8:26 pm

ами намерих в два магазина, в единия е стандартно онтарио. В другия магазин познавам хората и щом ги попитах, звъннаха и се оказа, че точно днес са получили Про версията и я разтоварвали в момента в склада. Че ще бързам, ще бързам, много съм луднал, само за това мисля! Само се чудя дали наистина ще си заслужава да се насиля финансово за този скок на ниво оборудване Асера ... никой не даде мнение :(
Аватар
n1Tr0
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 06, 2007 4:54 pm

Мнениеот NovemberCharlie » Вто Юли 10, 2007 8:53 pm

Само ТЕ! Другите са много пари за нищо!
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот n1Tr0 » Сря Юли 11, 2007 7:53 pm

е разликата м/у Про и ТЕ ако не се лъжа е задният дерайльор Аливио вместо Асера и предната дискова. Разликата в цените им е към 60-70лв, а предполагам, че за тия пари дисковата няма да е хубава. Няма как да си позволя ТЕ, тъй че колебанието остава м/у обикновеното и Про, като клоня към Про, защото за него ще мога да взема и 5% отстъпка, пък и сервиза ще ми е в квартала, при познати хора. А за ТЕ просто нямам пари, дори за Про ще трябва да се понасиля, за да го взема ...
Аватар
n1Tr0
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 06, 2007 4:54 pm

Мнениеот atanas2d » Чет Юли 12, 2007 1:32 pm

Аз си всех Drag Ontario Pro преди около месец. Хубавото на това колело (макар да съм супер начинаещ и не разбирам) е, че рамката не е лоша и вилката става за каране по черно (XC). Вече се пребих мощно 2 пъти и само задния дерайльор се е изкривил малко и скоростите оторе се откъртиха (пластмасата само). Но ако мислиш да караш по черно с него според мен трябва да си приготвиш още пари за upgrade. Гумите ми ги дадоха най-евтините възможни и са доста нестабилни според мене (CST някакви, а не както пише в сайта на drag - Tioga Factory DH), аз лично и каска си купих и ръкавици трябва да си купя и разни други неща, но ти ако си ги имаш тези работи от преди може и по-евтино да минеш. Но пак според мен 100% ще искаш да смениш нещо ако ще караш по черно, ама като за основа за XC колело мисля че върши работа :agree:
България е много красива страна, дано винаги да е така красива и винаги да се казва България!

http://vvs.vnbg.net
atanas2d
 
Мнения: 83
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 04, 2007 11:24 am
Местоположение: Варна

Мнениеот n1Tr0 » Чет Юли 12, 2007 10:40 pm

еми това, дето утре ще го взимам ще е с Vuelta гуми и някакви капли, каза човека по-читави от Remerex Dragon-a. Аз малко ХС ще карам, но сигурно ще претърпи надграждания за напред. Кормилото най-напред сигурно. Аз имам някаква измислена каска, но за екипировка ще мисля по-нататък де, на мой риск. Дано утре всичко мине както трябва и да го взема колелцето, та да мога да се похваля :)
Аватар
n1Tr0
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 06, 2007 4:54 pm

Мнениеот atanas2d » Пет Юли 13, 2007 9:38 am

Ами аз от както съм си взел колелото съм си купил:
>поставка и бутилка за вода - 8 лв.
>текстилен маншнон/протектор за вилка - 20 лв.
>XC каска - 35 лв.
>тефлонов спрей за вилката - 12лв.
>тефлоново маслко за веригата - 8лв.
>звънче - 4лв. (междудругото при последното ми маниакално падане то ми спаси от откъртване пластмасовото табло на левите скорости, хах)
общо: 90 лв.

Ще си купувам в бъдеще:
>платформени педали - 40лв.
>по-добри гуми (2бр.) ~ 40-60 лв.
>ръкавици ~ 20лв.
>протектори за крака (след последното падане взех да се замислям) ~ 30-40лв.
>няма да е лошо и един велокомпютър в бъдеще (километраж) - 40 лв.

общо: 170-200 лв...
Общо взето ако нямаш повечето неща от преди (както съм аз) излиза солено да караш по черно (без да пребиваш много себе си и колелото си). А за повечето неща съм решен да ги взема най-вече след като си пречуках коляното доста брутално миналата неделя след поредното ми аматьорско падане...
България е много красива страна, дано винаги да е така красива и винаги да се казва България!

http://vvs.vnbg.net
atanas2d
 
Мнения: 83
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 04, 2007 11:24 am
Местоположение: Варна

Мнениеот n1Tr0 » Съб Юли 14, 2007 3:13 pm

Вече съм горд собственик на червено Drag Ontario Pro :) :) :) :) Все още усещането е много странно. Бях свикнал на скорости с пръстени, гаден амортисьор и ниско кормило и сега има да свиквам с хубавото :)
Аватар
n1Tr0
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 06, 2007 4:54 pm

Мнениеот atanas2d » Нед Юли 15, 2007 9:22 pm

n1Tr0 написа:Вече съм горд собственик на червено Drag Ontario Pro :) :) :) :) Все още усещането е много странно. Бях свикнал на скорости с пръстени, гаден амортисьор и ниско кормило и сега има да свиквам с хубавото :)


Да ти е живо и здраво и най-вече ти да го караш със здраве. Честито :)

И да споделяш опит колега (понеже и аз имам същото :))
България е много красива страна, дано винаги да е така красива и винаги да се казва България!

http://vvs.vnbg.net
atanas2d
 
Мнения: 83
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 04, 2007 11:24 am
Местоположение: Варна

Мнениеот napster » Съб Авг 11, 2007 6:35 am

Събира ли се 203мм ротор на рамката, че си взех спирачка и да знам да ходя ли да сменям ротора докато е време?! :beer:
Аватар
napster
 
Мнения: 455
Рейтинг: 1594
Регистриран на: Вто Фев 28, 2006 8:32 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот napster » Съб Авг 11, 2007 6:11 pm

napster написа:Събира ли се 203мм ротор на рамката, че си взех спирачка и да знам да ходя ли да сменям ротора докато е време?! :beer:


Събра се даже има място за по голям ротор :)
Аватар
napster
 
Мнения: 455
Рейтинг: 1594
Регистриран на: Вто Фев 28, 2006 8:32 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jivkonik » Съб Авг 11, 2007 8:15 pm

napster написа:
napster написа:Събира ли се 203мм ротор на рамката, че си взех спирачка и да знам да ходя ли да сменям ротора докато е време?! :beer:


Събра се даже има място за по голям ротор :)

:offtopic:
Леле за какво ти е 203 ротор на тази рамка и то отзад!?!?! Какво смяташ да караш с нея?!
:offtopic:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот fefooo » Нед Авг 19, 2007 9:59 am

Има ли такава тема за Клаймбър 2007 ???
Аватар
fefooo
 
Мнения: 114
Рейтинг: 1317
Регистриран на: Чет Юни 14, 2007 10:21 pm
Местоположение: Варнъ

Мнениеот THEZOGGO » Нед Авг 19, 2007 11:47 am

fefooo написа:Има ли такава тема за Клаймбър 2007 ???


Виж в ЧЗВ - то, или напиши в търсачката Клаймбър 2007 и може да намериш нещо. :)
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Re: Avid juisy 3 - ПОМОЩ

Мнениеот sk8rboy1 » Нед Авг 16, 2009 8:28 pm

Вместо да пускам нова тема реших да попитам, дали рамката Ontario Pro става за Avid Juisy 5. :dontknow: :bowdown: С ротор 203 мм или 185 мм. Ще се кара за задна.
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно :finger:
Аватар
sk8rboy1
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1140
Регистриран на: Нед Юни 28, 2009 3:22 pm

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот Bolverk » Нед Авг 16, 2009 10:48 pm

:) Ако беше отпред изобщо нямаше да си говорим за рамки.

Та на въпроса:
1. Не ти трябва 203 мм ротор.
а. Няма да издържи рамката.
б. Не би трябвало да караш DH с тази рамка така че е излишен този размер.
2 185 мм ротор също е голям. Реално при такава спирачка и 160 мм ще ти върши прекрасна работа отзад. Виж ако е за газарията не мога да ти помогна.
3. Да спирачката става на тази рамка.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот sk8rboy1 » Сря Авг 19, 2009 8:18 pm

Ми по тази логика може да взема 160мм Avid BB7 за отзад и за отпред сащата, но вилката е XCM ще издържи ли 185мм ротор ба бб7? :dontknow:
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно :finger:
Аватар
sk8rboy1
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1140
Регистриран на: Нед Юни 28, 2009 3:22 pm

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот EccentricMOTION » Сря Авг 19, 2009 8:25 pm

Мислиш ли че на тази твърда рамка която тежи 10кг + теб още 50кг ще са и необходими повече от 160мм дискове? Производителя не забранява, но препоръчва: "Ротор: IS до 6" препоръчително". 6 инча малко под 160мм. Карал съм ХСМ без диск се разлуфти за 6 месеца.
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот frantishek » Чет Авг 20, 2009 3:21 pm

Тийм едишъна вече е със 180 ротор отпред!
Аватар
frantishek
 
Мнения: 426
Рейтинг: 1433
Регистриран на: Чет Юли 30, 2009 2:01 pm

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот Bolverk » Чет Авг 20, 2009 3:34 pm

Ами реално може би превилната комбинация би била 180 отпред (толкова е максимума позволен от производителя макар че ми се вижда как по-нататък ще сменяш вилка). Апропо 185 размерът на Авид за дискове така че работата и отпред почва да става страшна ;) . А за отзад 160-ка за да не се притесняваш за рамката. И разбира се понеже има достатъчна сила тази спирачка 160 ще ти е достатъчен.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот sk8rboy1 » Чет Авг 20, 2009 5:38 pm

Кое е по-добро Drag Ontario, Drag Ontario TE или Drag Ontario Pro? :dontknow:
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно :finger:
Аватар
sk8rboy1
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1140
Регистриран на: Нед Юни 28, 2009 3:22 pm

Re: Важна тема: Drag Ontario / Ontario Team Edition

Мнениеот frantishek » Чет Авг 20, 2009 6:30 pm

Bolverk написа: (толкова е максимума позволен от производителя макар че ми се вижда как по-нататък ще сменяш вилка).

Е кой е казал че ще се кара с тая вилка 20 години. Като се наложи ще се сменя. А като са го оборудвали с 180 да им бях направил забележка ли? :beer: А може и вилката вече да са я направили за мах 203 примелно. :dontknow:
Аватар
frantishek
 
Мнения: 426
Рейтинг: 1433
Регистриран на: Чет Юли 30, 2009 2:01 pm

Re:

Мнениеот Чоко и Боко » Чет Авг 20, 2009 7:40 pm

atanas2d написа: Гумите ми ги дадоха най-евтините възможни и са доста нестабилни според мене (CST някакви, а не както пише в сайта на drag - Tioga Factory DH) :agree:


За това е трябвало да ги гониш не може да рекламират и обявяват едно а да продават друго .
Аватар
Чоко и Боко
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1405
Регистриран на: Вто Апр 29, 2008 9:18 pm
Местоположение: София

Предишна

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


cron