Pedali&predpazitel

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Pedali&predpazitel

Мнениеот ivcho » Пон Юли 26, 2004 9:22 pm

zna4i podariha mi edna ramka ot pistarka gleda6 q mnogo zdrava i naistina si e ostava samo to4ila da se slojat i nema qdove no ne mi se kara pistarka i na taq ramka pedalite i predpazitela za prednite kurbeli sa mnogo hubavi spored men i mislia da si go slagam na edno ot dvete koleleta stava duma za planinsko zna4i ednoto e sprint leopard 2001 a drugoto e sprint excel az mislq da go slagam na excel4eto 6toto leoparda boja rabota da se ispolzva u planinata spored vaz dobur li mi e izbora ili vikata mani taa rabota
ivcho
 
Мнения: 7
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Юли 25, 2004 10:13 pm

Мнениеот F1-MAN » Пон Юли 26, 2004 11:50 pm

Не можеш ли да пишеш малко по-разбрано, поне да отделяш изреченията?
А и как като са ти подарили рамка на нея има предпазител за курбели и педали? Значи има и курбели. Което значи че най-вероятно е цяло колело. И какъв е този предпазител? Щото нещо ме съмнява пистово(сигурно става въпрос за шосейно) колело да има предпазител. И ако има, той надали е много здрав. А и педалите щом са от такова колело сигурно не са много здрави. Просто натоварванията при шосейното колоездене са много по-малки от тези при планинското.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот PtD » Вто Юли 27, 2004 12:50 am

[quote="F1-MAN"]

Просто натоварванията при шосейното колоездене са много по-малки от тези при планинското.
[/quote]


Да, затова чупят курбели при старт, заради малките натоварвания :crazy:

Абе хора, мислете *преди* да пишете...
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот F1-MAN » Вто Юли 27, 2004 9:19 am

[quote="PtD"]


Да, затова чупят курбели при старт, заради малките натоварвания :crazy:

Абе хора, мислете *преди* да пишете...
[/quote]


Това не го знаех, но продължавам да държа на своето. Дали едно шосейно колело ще издържи на скоци от метър, метър и половина? Натоварването върху карача е огромно, но не и това върху колелото(е при старт сигурно найстина има голямо натоварване върху движещите се части, но като наберат веднжъж скорост това натоварване спада)все пак са правени да се движат по равен асвалтов път. Някой преди беше писал че има страшно леки ХС колела(точно тегло не помня, но под 10) и че на 200-300 килметра им се налагало основен ремонт. Значи те са сигурно с части на нивото на шосейните като здравина, за да може да се постигне такова тегло. Според мен здравината на една скъпа част за шосеен велосипед, не може да се сравнява по здравина дори с една по-евтина за планински. Може и да е два пъти по-лека, ама не и по-здрава. А пък за предпазители да не говорим. От какво има да се предпазват курбелите, да не минават през половин метрови камъни:).
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот PtD » Вто Юли 27, 2004 1:51 pm

Просто натоварванията са от различен вид, при шосейното са предимно върху drivetrain-а. Което обаче не значи, че са малки.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта