Избуших ги!
Лесно се разглабят - пластмасовата тапа с дупките се развива, отдолу 10 мм гайка. След като тя се отвие се удря няколко пъти педала и излиза от оста. Сглобката между лагера и оста е с гарантирана стегнатост, а между лагера и тялото на педала не е, което е добре и улеснява доста процеса по вадене - слагане на нова втулка. Проблемна е частта към курбела - има външно и вътршно гумени уплътнения, явно не са от най-добрите, вътре беше една смес от грес и мърсотия, която е помогнала да се изпили втулката. Тя е това бяло нещо (не знам тефлонова ли е, каква е?!) на снимките. Има теми в Нета по въпроса, случая с това износване и луфт е добре познат по света. Ето тук един човек е минал по този път:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=317315
Препоръчва да се вземат триещи лагери от Igus - модел JSM-1014-16, които са на много добра цена, на фона на тази, която искат за оригиналните!
Някой да знае в БГ фирми да предлагат подобни триещи лагери (размер 10х14х16мм) ? Интересно е и материала какъв е?!
Сега остава стругар да ми направи по мои размери инструмент за вадене-слагане на втулката.
Ако тук няма втулки ще си взема 10 броя от тези препоръчаните на IGUS и поне ще знам, че докато са живи тези педали ще има втулки за смяна.
Снимки:
