Фаталната седмица...Коелото ми почина :'О (разказ

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Фаталната седмица...Коелото ми почина :'О (разказ

Мнениеот GOA » Пет Юли 23, 2004 1:11 am

Фаталната седмица, в която бог доказа същността си на турист или бакшиш или
възмУтена лелка/бабка в градския транспорт по някоя селска линия или бог
знае какъв, но със сигурност колоездачомразец, и в която Колелото ми почина:'О
(разказ по истински случай)

Всичко започна, както винаги, един слънчев ден, по-точно вторник 22.07.2004 ,
тъй като в неделя бях решил че вече трябва да покарам из хълмовете около с.Лозен,
неизвестно защо наречени от някого планина. Защо е започнало във вторник ли?
Ами след като ми хрумна да карам в Лозен ми хрумна че трябва да си разчастя
вилката за да изцедя малко водица и да махна гадната заводска смазка, която
както се оказа в понеделник не беше нищо повече от абразивна каша.
Събудих се необичайно рано под топлите вторнишко-слънчеви лъчи. В 10:20.
Както всеки път когато не съм в час се разходих из апартамента за да установя
дали се е случило нещо без мен. Единственото беше брат ми, който къртеше на
дивана в хола. Направих един сандвич и О! Чудо! Хляба свърши. Извадих една
тениска изглеждаща сякаш я е дъвкал носорог, но чиста, навлякох я и хукнах да
купувам хляб. Всъщност влачех се. След незнам си минути на лице бяха 4 санвича,
брат ми - събуден. (Ако те интересуват подробности - на лице имах паста за зъби,
а сандвичите бяха на масата.) Към 12 часа, най-слънчевото време от слънчевия ден,
връчих на брадъра Камилата (за непросветените - sprint camel), яхнах любимия стар
твърдак и потеглихме.
След 1 час тътрене стигнахме селото и хванахме първата
пътечка която видяхме. Като се замисля: това си беше ручей, но никой не го бОлеше
курбела за това. Не ни хареса. Хич. Върнахме се до една по-по-стръмна пътека и я
погнахме. След 100тина метра, където се намираше най-блаизката сянка решихме след
дълъг размисъл, че в тая жега не може да се кара. Полегнахме (на 90 градуса, не
45 както много хора предполагат). След около час - пак нагоре. След поредица
яхвания и un-яхвания и бутане и още един дълъг размисъл и общо изминато разстояние
не повече от 500 м. взехме друго важно решение - време е за ядене! Последва
обичайното излежаване. Поради натрупалото се огромно количество МЪРЗЕЛ (ОБИЧАМ ТАЗИ
ДУМА И СМИСЪЛЪТ Й !) и факта че е вече 17:0Х часа поехме наопаки. И стана жално.
Карайки нанадолу по някое време чух странни звуци, а като се обърнах: човек тичащ
надолу по пътечката, а в дерето се свлича колело. А аз си мислех че това си е мой
специалитет :( .Това колело определено има странни свойства - винаги пада така, че
енергията на удара да се поеме от някоя от командите. Така се окза и в този случай.
На излизане от селото се окза че не могат да се превключват скоростите. Защо ли ???
И кво? толко много глупости за една строшена команда?
Е, и мен ме мързеше да пиша толкова, ама...
.....................................
След 50 минути умуване и връткане на болчета и гайчета разкарах кръгчето показващо
предавката и си баца ОК.
Продължавайки към Sf вече към края на нанананананадолнището забелязах че по инерция се
движа с 45 км/ч и се увеличава. Сетих се че максималната скорост, която показва
компютъра е към 58 км/ч и реших да я подигна малко. Развъртях се и ... 69.0 км/ч
ама нанадолното свърши и туй то. Накефих се на резултата и реших пак да мина от там и да
се засиля от по-рано. Необходимо и недостатъчно условие за оцеляването ми при такава скорост
бе най-малкото да си поизправя каплите. Усещането беше като возене в чавдарка (тия старите)
по павиран път с множество дупки.
Сряда е. 18:00 е. Започнах със задната капла. Мотива: да могат накладките да се доближат
достатъчно близо до шината за да спита и задната спирачка най-после.(През последните 5
години от 7 годишният живот на колелото не беше работоспособна.) 21:00 е. Каплата е леко
крива. Сложих гумите и я зарязах.
В четвъртък сутринта сложих гумата на рамката и я понапомпах. По някое време извадих картата
на София и след кратко разглеждане се впуснах да търся новата барака в която се помещава
Дженко. (Понеже той има боклуци на кило реших че там ще намеря чаркала за командата си.)
По път се отбих и до женския пазар за накладки. Улових 2 бройки за по 60 ст. и се запътих
към младост 2. Маршрута ми беше нещо като София - Батак през Видин.
Намерих бараката. Както винаги трябваше дъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъъълго
да чакам. Разбира се, нямаше това което търся, но първо синът му, а след това и Дженко
направиха това, което аз правих във вторник. И резултата беше съшия - още ми е разчастена
командата.

(Стой още малко, скоро свършвам.)

Веднага след като се прибрах сложих накладките, опънах жилото и спирачката пак беше спирачка.
Странна интересност. Оставаше само да я пробвам и навън. След малко плюскане и много лежане
го направих. Беше същото дърво като предната. Пробвах я карайки в парка. На едно място
имаше бордюр, но не ми се спираше, въпреки че вече имах още една спирачка. Скочих.
Приземих се. Усетих нещо странно, но продължих да бързам надолу. Колелото се затресе като по
Лозенското нанадолнище. Помислих че трябва по-скоро да поизправя и предната капла, защото
току-що я батисах съвсем. Междувременно забелязах дясната команда да стои в положение на
включен най-малък венец, а я бях оставил на някой от средните. Завъртях палеца там където си
беше, ама той инат - върна се. Помислих че освен каплата съм батисал и обтегача. Продължих
надолу. Стигнах долу. Карайки по-бавно направих още един опит да превключа скоростите.
Без успех. Този път помислих че не е обтегача, а жилото и проследявайки го с поглед на
тръбата заварена за челната тръба и тази на средното забелязах нещо черно, пръстеновидно.
Погледа ми веднага спря на черното нещо. След кратко взиране установих че нещото е нищо.
Или по-точно празното пространство между двете части на тръбата. Напуши ме много як смях
и смеейкисе се насочих да си ода. Докато се влачех ме вална и един дъждец и ми стана още
по весело. Тогава се сетих и за предния път когато карах колело със счупена рамка. Един
вираж. Тогава беше по-забавно защото беше счупена тръбата в която влиза кола на седалката
и веригата падаше. И не валеше!
(ако на тати не му се занимава да влачи по заварки скоро в пазара ще видите много много
евтини неща)
Малко след като се брибрах веселбата продължи - на вързалката за колелото (100маненото въже)
и се разпаднаха пластмасите...
И като си помисля че е само четвъртък...................
Downhill by car.
Лопа ти прожината на амортесиора.

|-|
Аватар
GOA
 
Мнения: 732
Рейтинг: 1637
Регистриран на: Пет Окт 24, 2003 11:56 am

Мнениеот hlebarka » Пет Юли 23, 2004 1:17 am

ко станало?
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот Dani » Пет Юли 23, 2004 3:40 pm

:angel:Мир на праха му......:angel:
I'd like mornings better if they started later!
Dani
 
Мнения: 192
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Май 18, 2004 11:33 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пет Юли 23, 2004 3:51 pm

Каква рамка счупи ?
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tuba » Пет Юли 23, 2004 4:21 pm

GOA гадно че си строшил рамката
ама с твойта рамка да се чуди човек за съчуствие или
поздарвления е
Се пак ако нямаш пари за нова гадно щото Камила Камила
ама имаше къде да и се постави вилка задно колело и касета
а и седалка можеше да се сложи даже абе акто истинска беше.
Мир на праха и.
velko май беше накава камила спринт ли нещо такова
(с две гърбици удобно сложени да се измъдиш) абе от тия
дето са яко фешан ама само това. Ма Гоа си я караше и то
доста добре при това.
tuba
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юли 02, 2003 10:14 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Пет Юли 23, 2004 4:29 pm

Тя Камилата е ясна, ама той спомена и някакъв твърдак ...
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tuba » Пет Юли 23, 2004 4:32 pm

Аааааа ако не е камилата много зле
tuba
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юли 02, 2003 10:14 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Пон Авг 02, 2004 7:24 pm

хе-хе, не разказваш лошо, ама много подробно и човек (че и хлебарка) се губи из текстовите дебри и докат схване ко станалууу... наистина не се разбира добре кое колело се е скапало, ама аз като знам с кое дойде на Гела, и се направих на умен като реших, че все пак не била Камилата, слава богу. абе те камилите не умиргат току-тъй, ша знайш, бая требе да ги озориш - много дни без вода (смазка), много товар (в твоя случай - много-много-много товар) и прочее арабски мъчения.
но всъщност поводът за поста ми беше следният въпрос:
Къде точно е въпросното нанадолнище, на което си направил 69 и кусур, че напоследък ме гони натрапчивата идея да тествам максималната бързина на мойто търкало, пък нещо явно не успявам да намеря правилния наклон (и разстояние за спирачен път, че и той си е важен за здравето)?
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта